Wie heeft er ervaringen met Tarox remschijven

Gestart door hanss850, 09-01-2012 21:18:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snix

Citaat van: -D©©©L- op 12-01-2012 14:09:15
Citaat van: Misha op 12-01-2012 14:04:30
Citaat van: -D©©©L- op 12-01-2012 14:01:44
Citaat van: hanss850 op 12-01-2012 08:45:49
DCCL ????
Nee, hij loopt nog op alle cilinders.  ;D

Zijn er ook 7-series met 5 cylinders uitgebracht dan ???


ie bun't wakkerderdur as ikkuh.
Ik vat hem nog steeds niet...  >:(

Citaat van: hanss850 op 12-01-2012 10:18:34
Ik had begrepen 850R mt 302 en at 280
Toch maar even na meten dus??

Ligtjes off topic:
Voor wbt de zimmermann schijven. 20.000 km verder en ik heb ze nog steeds niet krom kunnen krijgen. Ik doe echt mn best. (lees: ik rij echt niet als een opa en rij redelijk vaak met zware aanhangers)

hanss850

Zal kritischer omgaan met de info die ik krijg, heb zojuist de facturen mbt onderhoud van 0 t/m 400000 erbij gepakt en idd zijn het 280 schijven dier op de 850R MT zitten en art.nr is 271788

dan maar tarox 280, of toch upgraden naar 302? wat is wijsheid??
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

darius

Als je naar 302 gaat heb je ook brackets nodig
No show, only go.

hanss850

#18
Citaat van: darius op 13-01-2012 10:17:53
Als je naar 302 gaat heb je ook brackets nodig

is 302 zinvol voor een R met chip en sportuitlaat waar enkel nog een 3" dp op komt?
Of is een Tarox F2000 met ferodo DS2500 al zo'n verbetering qua efficiency en remkracht
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

-D©©©L-

Citaat van: hanss850 op 13-01-2012 10:23:49
Citaat van: darius op 13-01-2012 10:17:53
Als je naar 302 gaat heb je ook brackets nodig

is 302 zinvol voor een R met chip en sportuitlaat waar enkel nog een 3" dp op komt?
Of is een Tarox F2000 met ferodo DS2500 al zo'n verbetering qua efficiency en remkracht


Omdat het upgraden naar 302 mm relatief weinig kost, zou ik het zeker overwegen. Verwacht er echter geen wonderen van.

StefanCJ

Ik zou voor 302 gaan, of het veel beter remt durf ik niet te zeggen maar voor het oog is het iig netter, de velg is wat meer 'gevuld'.

snix

Citaat van: hanss850 op 13-01-2012 10:23:49
Citaat van: darius op 13-01-2012 10:17:53
Als je naar 302 gaat heb je ook brackets nodig
is 302 zinvol voor een R met chip en sportuitlaat waar enkel nog een 3" dp op komt?
Of is een Tarox F2000 met ferodo DS2500 al zo'n verbetering qua efficiency en remkracht
Hij kan hard aankomen maar hier dan mijn kritische vraag:
Heb je problemen gehad met de standaard schijven of heb je ruzie met je geld?

Je kunt natuurlijk ook voor de looks gaan, en voor die momenten dat je een file te laat door hebt, overkomt mij vaak, is een upgrade soms handig.

hanss850

Snix nee hoor geen ruzie met m'n geld :) en met aanhangertje met 140 op de route du solei en vouwwagentje vind ik wat remkracht wel fijn. maar vind vooral ook die gegroefde schijven erg mooi staan.

Nu nog beslissen 280 of 302 heb inmiddels ook iemand gevonden die mij tarox levert met 15% korting

houd jullie op de hoogte nadat ze volgende maand geplaatst zijn
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Powerpete

bij Beek in den haag Hans ? zit zelf ook nog steeds te dubben wat ik moet doen..

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)