Waar ga jij heen op vakantie 2012?

Gestart door elianmars, 09-01-2012 23:49:53

Vorige topic - Volgende topic

Quota

In mei naar Noorwegen (zie advies gevraagd topic) en in september waarschijnlijk nog een paar weekjes naar Ameland.

Starbuck

Citaat van: Quota op 16-01-2012 15:32:59
In mei naar Noorwegen (zie advies gevraagd topic) en in september waarschijnlijk nog een paar weekjes naar Ameland.

Noorwegen, mooi!  8)

0507880

StefanCJ

Sinds een paar dagen terug uit Egypte en gelijk maar de zomervakantie geboekt: we gaan 18 dagen naar Macedonië met de auto deze zomer.

8)

babiketjap

In de mei vakantie naar Normandie. In de zomervakantie naar Zeeland

Chris

Citaat van: babiketjap op 28-02-2012 11:52:14
In de mei vakantie naar Normandie. In de zomervakantie naar Zeeland

Normandië is mooi! Veel te zien ook, voornamelijk met betrekking tot WOII en de D-day landingen. Ben er al twee keer geweest. Veel plezier :).

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 10-01-2012 06:51:43
Waarschijnlijk weer naar Spanje. Alleen jammer dat het huis dat we vorig jaar hadden geboekt (wat érg goed beviel) nu bezet is in de periode dat wij gaan. Maar goed, genoeg andere huizen te huur, dus dat komt wel goed. Lekker stukkie toeren weer, ca. 2000km enkele reis :D

Gelukt! We gaan wederom naar Moraira, Spanje. Leuk huis gehuurd met eigen zwembad en schittetend uitzicht over de Mediterranee  :eusa_dance:
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

14 dagen Bretagne, aansluitend een paar dagen Normadië. Dat laatste m.n. om de WOII-erfstukken te bekijken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: FGG op 28-02-2012 15:43:47
14 dagen Bretagne, aansluitend een paar dagen Normadië. Dat laatste m.n. om de WOII-erfstukken te bekijken.

Willen wij ook nog eens doen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Joeri

Noorwegen zal er wel weer in zitten gezien mijn vrouw daar wel een paar maandjes met paarden zal gaan werken  :eusa_whistle:

Verder willen we een roadtrip naar Marokko gaan maken om spullen voor in huis te gaan kopen. Lekker avontuurlijk. Vooralsnog alleen een plan  8)

Maar misschien dat we dit jaar toch echt eens voor de zijderoute gaan. Te gaaf!  :laugh:

Maar goed, we weten het dus nog niet.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

blauweroffel

Ah, aankomend weekend even naar Weert, Roompot.
FF bijkomen

Zomer's is het altijd La France  :eusa_dance:

BR

Kingfisher

Dit jaar voor het eerst Denemarken.

Bedoeling is een huis huren ergens op het vaste land van Denemarken (Jutland).
Ben ik nog nooit langer dan een dag geweest (op doorreis naar Zweden) dus TIPS zijn welkom!!

widebody

In april lekker een weekje naar http://tinyurl.com/7uhkyxn.

En van de zomer lekker naar Oostenrijk, ook met de

Wten nog niet waar. Van de week maar eens gaan uitvogelen waar we gaan staan.

Tenzij ons huis verkocht word in de tussentijd. Dan gaan we een weekje, niet te ver weg. Hebben dan nog genoeg te doen ;).

grijzev70tdi

Moet nog maar ff kijken waar ik (of we) heen gaan. Misschien Zweden, misschien Finland. We gaan het zien ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

tackle

Citaat van: FGG op 28-02-2012 15:43:47
schitterend, indrukwekkend en tegenwoordig behoorlijk commercieel.
Ik ben met mijn gezin dezelfde tocht gaan maken als mijn vader 30 jaar geleden deed.
De musea met de gruwelfoto's van overleden GI's zijn niet meer. Althans ik heb ze niet meer kunnen vinden. Door pech met de transporter een week in Saint mere eglise gestrand, waar (overigens nog steeds) een Airbornelid in de kerktoren landde en daar de gehele nacht is blijven hangen.
De Iron Mike route is leuk om te doen. Kom je langs alles wat van belang is.
Wat ik het meest indrukwekkend vond waren de oorlogskerkhoven. Colville sur mer is een prachtige amerikaanse begraafplaats.
Vergeet ook de Duitse oorlogsgraven niet. Er zijn er waar 16000 duitsers liggen begraven op een stukje grond zo groot als een halfvoetbalveld.
Pointe du Hoc heeft op mij de meeste indruk gemaakt.

Overigens reizen wij dit jaar hopelijk weer af naar ons kleine eiland in de adriatische zee.