Niet nieuw hier, maar toch even opnieuw voorstellen

Gestart door barnvanja, 09-01-2012 22:40:18

Vorige topic - Volgende topic

barnvanja

Hallo,

Ik ben Maarten uit Apeldoorn.
Ongeveer twee jaar geleden ben ik hier voor het laatst online geweest. Na een tijdje geen volvo 850 in mijn bezit gehad te hebben, toch maar weer besloten er een te kopen. Door teveel mankementen aan de 850 was het voor mij financieel niet meer haalbaar om deze rijdende te houden. Dus voor nood heb ik hem ingeruild voor een 440, opzich geen straf. Maargoed, acht maanden vond ik wel weer lang genoeg. De aankoop was wel weer een gok. Vooral ook omdat de 440 die ik had, technisch redelijk goed in orde was/is. De 850 glt 2.5 20v uit 1992, met een mooie km-stand van 260000 heb ik voor 450 euro gekocht. Stond te koop voor 800 euro, dus behoorlijk wat van de prijs af gepraat. Ook niet geheel zonder reden, wetende dat er minder dan twee maanden APK op zat. Nu ben ik nog eens 450 euro verder waarmee ik de auto heb voorzien van een nieuwe accu, nieuwe voorbanden en nieuwe remleidingen voor, plus een nieuwe APK. Al met al nog niet te veel betaald, vind ik zelf. Er zijn afgelopen week helaas wel een aantal storingen boven water gekomen die ik met behulp van dit forum hoop op te lossen. Maar nu eerst even een fotootje!

Groeten Maarten

stefanhuijser

Welkom!

Mijn tip : alter 2 achterlichten er in!

Gr stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

barnvanja

Hey Stefan, die alter 2 achterlichten vind ik op zich wel mooi. Maar niet in combinatie met deze alter 1 bumpers...

stefanhuijser

Daar heb je dan wel gelijk in. Origineel is ook wel mooi hoor!

Gr Stefan

Luc

Duh... dus ook de bumpers wisselen.

Oranje knipperlichten is zoo.... 1991 of zo.

Gewoon zelf weten, maar met een Alter-I kun je alle kanten op.

Welkom in elk geval, en dat je wagen nog vele tonnen mee mag gaan!
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Fortissimo

De goede man heeft storingen, die wil hij eerst gaan oplossen, wordt er begonnen met andere lampen en bumpers.
Eerst de auto goed laten rijden en dan optisch dingen gaan oplossen. Lijkt mij in ieder geval logisch, dan eerst kosten maken optisch en er later achterkomen dat er grote onkosten aan zitten te komen, wat iemand niet waard vind. maar ja mensen verschillen van mening en dat mag.

Maar in ieder geval weer welkom.

stefanhuijser

Zoals je kunt lezen in zijn andere topic wordt daar ook op ingegaan.
Daarnaast kost een setje alter twee bumpers en lampen de kop niet.

Gr. Stefan

Justin-850

*Flauwe modus aan*
Heren heren heren!!!!

Het eerste gebod in de 850 bijbel:
- NOOIT EEN ALTER 1 AAN DE BUITENKANT GAAN VERANDEREN!!!!!

*flauwe modus uit*

Hey Maarten! Leuk, weer een Apeldoorner erbij! Uit welke "hoek"  van Apd. kom je?

Mooie 850 ook! Goeie kleur, en een "oer-850" is natuurlijk helemaal super!

Mag ik vragen waar je de auto gekocht hebt? Ook in Apeldoorn, en zo ja bij welk bedrijf?

Veel plezier weer met je Roffel en wie weet tot ziens op de Apeldoornse wegen! (voor de herkenbaarheid ook maar gelijk een forum sticker bestellen ;) :P )

Grt. Justin

JeroenV

Citaat van: Justin-850 op 10-01-2012 17:25:36
*Flauwe modus aan*
Heren heren heren!!!!

*flauwe modus uit*

Hey Maarten! Leuk, weer een Apeldoorner erbij! Uit welke "hoek"  van Apd. kom je?

Mag ik vragen waar je de auto gekocht hebt? Ook in Apeldoorn, en zo ja bij welk bedrijf?

Veel plezier weer met je Roffel en wie weet tot ziens op de Apeldoornse wegen! (voor de herkenbaarheid ook maar gelijk een forum sticker bestellen ;) :P )

Grt. Justin

mee eens, ik zeg: lekker origineel houden,een alter 1 is mooi zoals ie is!

rogerV701998

marcoz84

barnvanja

Citaat van: Justin-850 op 10-01-2012 17:25:36
*Flauwe modus aan*
Heren heren heren!!!!

*flauwe modus uit*

Hey Maarten! Leuk, weer een Apeldoorner erbij! Uit welke "hoek"  van Apd. kom je?

Grt. Justin

Kijk! Met jou kan ik praten! De auto wordt voorlopig aan de buiten en binnenkant niet veranderd. Ik vind dit type erg mooi, ook de bumpers en achterlichten.
Ik woon in Apeldoorn West, nabij het belastingkantoor. De auto heb ik gekocht bij een handelaar in Vaassen.
http://www.vanhartskampautos.nl/occasions.html

Deze man is een oude (goede)bekende van mij en hij had toevallig precies de auto staan die ik zocht. APK-keuringen doet hij zelf niet, voor mij heeft hij wel laten kijken wat er voor een APK zou moeten gebeuren. Verder moest ik dat zelf regelen. Is allemaal goed gekomen. Dit is mijn derde 850, maar deze rijdt wel een stuk beter dan die vorige twee.

barnvanja

TonV70R

Dat was toch de auto met carroseriebouw oid op de kentekenplaat houder?
Had hem al eens zien staan op internet volgens mij.

Het wordt steeds mooier in Apeldoorn en omgeving  ;D
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

barnvanja

Citaat van: Ton850 op 10-01-2012 22:23:52
Dat was toch de auto met carroseriebouw oid op de kentekenplaat houder?
Had hem al eens zien staan op internet volgens mij.

Het wordt steeds mooier in Apeldoorn en omgeving  ;D

Hey, dat klopt jah! Hij ziet er net zo goed uit als op de foto!