waar is dat onderdeeltje gebleven??

Gestart door blauweroffel, 16-01-2012 21:33:42

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Mijn HTC desire zit in een houder van brodit. (van mn 850)

Mooie houder, zit vast in het rooster (naast de alarmknop) van de verwarming middels een mooie constructie.
MAAR........nu is een klein blokje van de houder dat aan de binnenzijde tegen het rooster drukte verdwenen (het veertje heb ik wel gevonden, lag gewoon vlak achter roostertje) en in het binnenste verdwenen. Ik ben bang dat het in de buis is gevallen. Eigenlijk wil ik proberen dat blokje terug te vinden, wat moet ik allemaal loshalen??

BR

Broabander

Kom je er niet in met een stofzuiger? Als in; nieuwe lege stofzak erin en zuigen maar?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

blauweroffel

Citaat van: Broabander op 16-01-2012 21:48:24
Kom je er niet in met een stofzuiger? Als in; nieuwe lege stofzak erin en zuigen maar?

Thanx, dat is een idee, de ingang van de buis is groot genoeg, kan hem dan ook nog iets naar binnen schuiven.
Maar hoe "eindigt de buis? Op een rooster, of een ventilator?
Ik ga het morgen iig proberen

BR

Broabander

Overigens heb ik de 'klep'/draaiknop achter mijn iPhone houder gewoon dicht gezet, komt er geen lucht uit maar valt er ook niet in ;)

Scheelt ook weer oververhitting van je telefoon
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

blauweroffel

Citaat van: Broabander op 16-01-2012 22:07:26
Overigens heb ik de 'klep'/draaiknop achter mijn iPhone houder gewoon dicht gezet, komt er geen lucht uit maar valt er ook niet in ;)

Scheelt ook weer oververhitting van je telefoon

Daar ga ik dan dus ook op letten.

BR

pwassink

Stop even een pantykousje in de stofzuigerslangmond buitenzijde vast zetten en je onderdeel blijft daar wel in hangen,
slang zelf kan je met wat tape en paar stukjes slang wel dunner en meer flexibel krijgen.
Vaak is een stukje strak afgesneden rubberslang aan het uiteinde ook in staat om als "zuignap" te werken
op een wat groter deel, kan je het meestal wel optillen en verplaatsen.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂