Op verzoek van Midicijnman

Gestart door Olaf N, 13-01-2012 09:07:15

Vorige topic - Volgende topic

Olaf N

Hallo,
Mijn goede vriend Midicijnman, was nogal teleurgesteld dat ik nog geen post op het forums heb geplaatste sinds ik lid ben van het forum. Bij deze wil ik hieraan voldoen en tevens de loftrompet blazen over de wijze waarop Midicijnman bij mij een interval-schakelaar heeft geplaatst in mijn V70 classic.    :eusa_clap:
Zonder gekheid, heb het meteen kunnen testen (we levene ten slotte in Nerderland) en het is echt fijn!
Ook zagen we dat de tellerstand leuk symmetrisch stond. Deze foto zal ik nog posten.
Zo, mijn eerste post.
MvG, OWN

BBS

Citaat van: OWNproductions op 13-01-2012 09:07:15
Hallo,
Mijn goede vriend Midicijnman, was nogal teleurgesteld dat ik nog geen post op het forums heb geplaatste sinds ik lid ben van het forum. Bij deze wil ik hieraan voldoen en tevens de loftrompet blazen over de wijze waarop Midicijnman bij mij een interval-schakelaar heeft geplaatst in mijn V70 classic.    :eusa_clap:
Zonder gekheid, heb het meteen kunnen testen (we levene ten slotte in Nerderland) en het is echt fijn!
Ook zagen we dat de tellerstand leuk symmetrisch stond. Deze foto zal ik nog posten.
Zo, mijn eerste post.
MvG, OWN

Welkom hier! ;)

Maar heb je een foto van die interval schakelaar?
Volvoloos....

daytonawim

Aha, je gaat eindelijk je eigen blog aan maken  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Nu alleen nog even het juiste sub forum gebruiken  ;D ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/board,34.0.html

elianmars

Citaat van: BBS op 13-01-2012 09:09:57
Citaat van: OWNproductions op 13-01-2012 09:07:15
Hallo,
Zo, mijn eerste post.
MvG, OWN

Welkom hier! ;)

Maar heb je een foto van die interval schakelaar?

Ik vermoed dat het over een interval relais gaat. Een schakelaar zit er, voor zover ik weet, altijd al in.

Welkom, OWN (vreemde naam  :eusa_shifty:).

rogerV701998

Midicijnman

Het was inderdaad het relais. Ik had het hem als verjaardagscadeautje gegeven.

Midicijnman

En eh... Welkom bij de club O!

Olaf N

Dank voor uw warme welkomstwoorden, goeie tips betreffende beaming van onderdelen, het posten in de des betreffende sub fora en mijn naam.
Ik zal het meenemen in mijn volgende postst.
O(laf)

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 13-01-2012 17:00:15
Citaat van: elianmars op 13-01-2012 09:14:11
OWN (vreemde naam  :eusa_shifty:).

Zegt wie? :eusa_eh:

Elianne (mijn vrouw) en Marcel, Mars (ik dus) = elianmars  ;D