afstands bediening centrale deurvergrendeling.

Gestart door catsailor, 10-10-2011 11:04:05

Vorige topic - Volgende topic

catsailor

Hallo, ik heb een probleempje met m,n afstandsbediening, deze werkt alleen asl ik binnen een meter van de auto ben, heb de batterijtjes al vervangen, van beide  bedieningen, maar geen verbetering, iemand een idee waar te zoeken, het is niet langzamerhand gegaan maar eigenlijk in 1 keer...
alvast bedamkt

harymo

Bij mij werkt hij helemaal niet, ik heb het batterijtje al vervangen maar dat hielp niet, ook aan de zekeringen ligt het niet, als ik meer tijd heb moet ik het ook verder uitzoeken,

Iig succes!

GroovingM

Ben heel benieuwd naar reakties en adviezen. Sinds gisteren werkt mijn afstandsbediening ook niet meer (850 10V estate, 1996). De weken daarvoor werkte deze ook alleen maar vlakbij de auto. Batterijtjes nog goed. Geen idee hoe systeem werkt. Kan er iets zijn met relais of zendertje/ontvangertje? Kan het iets met buitentemperatuur te maken hebben? Niet dat het zo koud is maar wel kouder dan de weken hiervoor. Heeft iemand ervaring met werkende oplossing voor dit probleem?

Broabander

Iets wat me te binnen schiet is omgeving; zo wilde bij mijn vorige auto de afstandsbediening rustig op 40 meter afstand al reageren maar op de parkeerplaats van de universiteit kon het pas vanaf 50cm met 3x drukken. Maw, probeer het eens ergens waar weinig straling, zendmast, hoogspanning is etc?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

snix

Als een ieder nou eens alle info in zijn post plaatst die relevant is dan wordt het beantwoorden van vragen een stuk makkelijker.
Type auto, modeljaar
Type alarm, evt foto's van de afstandbedieningen.
Probleem omschrijving....

Dus beantwoord even bovenstaande vragen en waarschijnlijk weet ik het antwoord dan al. Staat verder ook al veel over beschreven in het topic alarm systemen. 3e van boven bij techniek algemeen

:D