Familieberichten

Gestart door moderators, 19-01-2012 10:51:47

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Sterkte Pooh en Thuur.

Veel te jong... Wat was de reden?

michiel

Oh jee, wat ontzettend naar. Inderdaad, om met KIM te spreken, hoezo zo plotseling?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

pooh

na een paar dagen wat vreemd gedrag achter elkaar (afgelopen maanden zijn wel vaker wat rare dingen gebeurd)  vandaag naar de dierenarts....en het was helemaal mis. Of een tumor of meerdere tia's, prognose op herstel : 0, haar volledige pupilreflex was al uitgevallen en om het leven geen lijden te maken besloten haar te laten gaan. We hadden nog even kunnen wachten, met het risico haar vandaag of morgen half verlamd of kermend van de pijn te vinden, dat wilde ik perse niet.
We hebben 8 jaar lang alles gedaan in het belang van Ameno, en dat moest dus voor de laatste reis ook het belangrijkste zijn.

De dame is waardig in mijn armen gestorven, maar god, wat is het zwaar.

we zijn stuk, maar dat moge duidelijk zijn  :( :'(

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Boeijke

Dappere en verstandige beslissing.

En dat je daar kapot van bent is begrijpelijk. Heb het helaas een jaartje ofwat geleden zelf ook meegemaakt.

Nogmaals sterkte!

RRRRR_Ramon

Sterkte, het zal moeilijk geweest zijn.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

rammstein01

Altijd lastig als je het beestje uit zijn lijden moet halen. Als er geen licht meer in de ogen zit is er knap wat schade in het koppie.

Sterkte met de verwerking van het verdriet.

Sbv

rogerV701998

Wat een nieuws...

Veel sterkte met dit verlies, ze was onlosmakelijk met jullie verbonden.

)()()sT

Ah gadverdamme  :'(
Daar sta ik wel even van te kijken zeg... Heel veel sterkte!

Vulk

Ik had ze nog niet zo lang geleden wat snoepjes gekocht...
Ze gromde tegenwoordig zelfs niet meer als ze me zag 's morgens.  :-\

Sterkte!

michiel

Jasses. Zoals je waarschijnlijk weet hebben wij ook een witte, die op 29-7 12 jaar oud wordt. Maar ik zie wat dat betreft de komende periode ook met angst en beven tegemoet, want de dame wordt zo langzamerhand wel erg oud, met gebreken die daar bij horen. Ik hoop dat ik haar 's ochtends op een keer bewegingloos in de mand aantref maar voor hetzelfde geld krijg ik jouw scenario voor mijn kiezen. Brrr.

Sterkte Pooh & Thuur.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Ben

Ach gossie, het arme beestje. Maar goed dat het op tijd ontdekt is. Sterkte Pooh en Thuur.

EdenAli

Sterkte Pooh en Thuur met het verlies.

Ed,Ali en Sidney.

verron

Een vriend/in door dik en dun te verliezen............ :'(
Sterkte met het verlies.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

big ben

Veel sterkte gewenst Pooh en Thuur  :-\