Familieberichten

Gestart door moderators, 19-01-2012 10:51:47

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Gecondoleerd Heutink...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

Gecondoleerd en sterkte komende dagen!.

Reitse

heutink

vandaag was de uitvaart / crematie van mijn moeder, het was mooi , en het is goed zo.
Iedereen nog bedankt voor de steunbetuigingen
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

widebody

Vandaag is mijn vader (76) opgenomen in het ziekenhuis :(.

Na vorige week een anti-biotica en prednison kuur gehad te hebben ivm een licht longontsteking. Afgelopen donderdag was de kuur afgelopen, maar geen verbetering. We waren een weekje in een Landalhuisje, lokale huisarts opgeroepen. Longontsteking was weg maar het was niet helemaal in orde. Erg vermoeid, geen zin in iets(incl eten, dat wil bij mijn vader wat zeggen) en pips. Afgelopen maandag thuisgekomen. Vandaag afspraak bij de eigen huisarts, mijn moeder heeft de arts gevraagd om naar huis te komen. Direct foto's maken en met de cardioloog praten om evt hartproblemen uit te sluiten. Vanmiddag te horen gekregen dat ie een paar dagen moet blijven en dat er een CT-scan gemaakt word morgen. De leverwaardes waren niet in orde(te hoog). Nu waren die laatst bij zijn "apk"(rijbewijskeuring) ook iets te hoog maar niet zoo hoog .

Kan natuurlijk door de prednison komen, of er is iets anders aan de hand :eusa_think:

We hopen het beste ervan. Woonde ik maar iets dichterbij ipv 250k verder.

BBS

Jeetje Mark, wat dus een leuk weekendje weg had moeten worden is dus "iets" anders uitgepakt.
Hopen dat het allemaal toch wat beter uitpakt allemaal dan dat het zich nu laat aanzien. :eusa_pray:

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar ongeveer je vader woont aangezien je zelf aangeeft dat er 250km tussen zit?

Sterkte in ieders geval.
Volvoloos....

widebody

Citaat van: BBS op 16-04-2013 20:34:48
Jeetje Mark, wat dus een leuk weekendje weg had moeten worden is dus "iets" anders uitgepakt.
Hopen dat het allemaal toch wat beter uitpakt allemaal dan dat het zich nu laat aanzien. :eusa_pray:

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar ongeveer je vader woont aangezien je zelf aangeeft dat er 250km tussen zit?

Sterkte in ieders geval.

Klopt, BJ. We hadden dat weekje iets anders voorgesteld.
Mijn ouders wonen nog steeds in Amsterdam en zoals bekend, denk ik, ik in het diepe zuiden.
Net wat je zegt, afwachten en hopen op het beste.

We zien het wel. We kunnen er nu toch niks aan doen.

UserID6342

Heel veel succes en sterkte Mark !

Vulk

Sterkte Marc, we duimen mee dat alles goed komt.

Miel850

Vooral de onzekerheid lijkt me zenuwslopend.
Sterkte Marc.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

The Demon

Wat een köt bericht Marc, ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt.

Je mag hier in Haarlem altijd op de bank crashen hoor.

Groet,
The Demon.

GeertG

Ai Marc, dat zijn mindere berichten. Sterkte en hopen op het beste.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

widebody

Nou, de CT-scan is uitgesteld tot morgen 11uur. Uitslag duurt ongeveer 1 tot 1,5 dag. Zal wel na het weekend worden dus. Lekker voor de zenuwen, zowel hier als in Amsterdam.

@Walter. Ik ga wss het weekend even alleen op en neer naar Amsterdam. Ik kan gelukkig gewoon bij mijn ouders thuis slapen. Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!

Iedereen natuurlijk bedankt voor de moral support! Je weat het leven op aarde eindig is en je schuift het zolang mogelijk voor je uit, zeker als het je ouders betreft. Maar om dan plotsklaps zo met je neus op de feiten gedrukt te worden. is niet prettig.

Maar we proberen positief te blijven en we wachten de resultaten af.

widebody

Nog even een update.
Vanmorgen de CT-scan gedaan. Vanmiddag al de uitslag gekregen :'(

Een tumor van een 10centimeter in de lever. Drukt tegen de gal aan en verklaart dus ook de lichtgele glans van de huid. Morgen word er een punctie genomen om de te behandelen weg uit te stippelen, chemo of bestralen of evt snijen. Hopelijk verspreid het zich niet door de punctie. Hebben we bij een van mijn opa's al een keer meegemaakt :'(.

Morgen ben ik vroeg klaar en vlieg ik naar Amsterdam voor het weekend. Hopelijk is het niet te druk op de weg.

UserID6342