Op krik plek

Gestart door dopie, 21-01-2012 21:37:46

Vorige topic - Volgende topic

dopie

Heb je helemaal gelijk in! Alleen lig ik er niet onder met mijn lichaam is puur voor wat meer ruimte voor mijn arm om er met de ratel wat beter bij te kunnen. Anders zou ik hem zeker op assteunen zetten.

ulkeman

is onze moraalridder aanwezig? kom der is in :P

johan je weet het nooit he, je arm kan er rechtop klem onder te komen zitten.
beter even veilig dan achteraf spijt.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

The Demon

Citaat van: elianmars op 21-01-2012 22:59:09
Citaat van: dopie op 21-01-2012 22:40:09

Hij hoeft maximaal maar 10min per kant op de krik. Alleen de mistlampen demonteren/monteren en het lipje vastzetten, staat geen uren op de krik want dan zet ik hem op de brug.

Ook in die 10 minuten kan de krik omvallen of inzakken. Ik ga nooit zonder assteun aan het werk.
+ 1 Veiligheid voor alles!
Nooit met enig lichaamsdeel onder een auto komen die op een krik staat, of het nu de bijgeleverde krik is of de duurste/beste garagekrik, er kan te makkelijk iets misgaan en dan ben je vor je leven getekent/ongelukkig.

Groet,
The Demon.

dopie

Mmmm dan moet ik eerst maar maandag ff assteunen kopen. Heb nog wel een extra goede krik gekocht dacht ik.

ramonmartin

Haal nu maar gewoon een setje assteunen, ik kan je uit ervaring zeggen dat het niet prettig is als je iemand aantreft waar een auto bovenop ligt. :eusa_whistle:

Diegene vond het ook niet nodig, was immers maar "ff" de einddemper eronderuit halen, resultaat was een hele hoop gebroken ribben, en dan had hij nog het geluk dat het maar een lichte auto was en dat hij wel het wiel onder de auto had gelegd...

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software