BB ( Boeijke's Blog) De T-5

Gestart door Boeijke, 22-01-2012 13:12:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Vandaag maar weer eens wat geprutst aan de roffel.
Had nog een hele stapel onderdelen en leuke dingen liggen en daar nu maar eens aan begonnen.

Had de spoiler en de R bumper nog liggen van de rode en die zijn nu (eindelijk) bij de spuiter. Dinsdag klaar hopelijk.  :eusa_dance:
Had ook nog de 302 ctf remmen liggen. Nieuwe blokjes bestel en remmenschijven weer netjes gemaakt. Kan dat dinsdag erop. Is ook nodig want de remmerij piept en kraakt dat het een liever lust is.

Van Jeroen (dielie850) een set deurpanelen gekregen. Die maar eens goed schoongemaakt en klaar gemaakt voor montage:

Schoonmaken:

Zo was het:

Zo is het geworden:

Had ook nog een handremhoes en een stuur liggen die aangepakt moesten worden:

Zit al in 2 laagjes verf, maar ben van dat resultaat vergeten een foto te maken:

Stuurtje geschuurd:

En in de 1e laag:

En deze liggen ook alvast klaar:

Morgen weer verder.

dielie850

Boeijke

Citaat van: dielie850 op 27-04-2014 00:53:54
Mooie twotone deurpanelen :eusa_clap:

Thanks.
En jij bedankt voor het leveren ervan.
(wil die middenconsole ook nog van je  :eusa_shhh: )

dielie850

Citaat van: Boeijke op 27-04-2014 00:55:30
Citaat van: dielie850 op 27-04-2014 00:53:54
Mooie twotone deurpanelen :eusa_clap:

Thanks.
En jij bedankt voor het leveren ervan.
(wil die middenconsole ook nog van je  :eusa_shhh: )
Komt goed ;)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

SvK

Vulk

Hoe ga je de rest van het interieur afwerken?

Boeijke

Wel met een beetje dank aan CorB. Had zelf al wat ideeën maar Cor heeft me de "tip" gegeven over de finishing touch zeg maar.

Boeijke

Citaat van: Vulk op 27-04-2014 20:04:53
Hoe ga je de rest van het interieur afwerken?

Middenconsole word nog licht van kleur aan de zijkant, handremhoes en stuur zitten in de verf.
Ben nog aan het experimenteren met een bovendek.

Boeijke

En de handremhoes en het lichte deel van het stuur is ook klaar.

Iemand nog enig idee hoe de originele standaard zwarte handremhoes er af gaat? Ook gewoon gepast geweld en trekken maar?

dielie850

Hard trekken maar let op voor oogjes tandjes en je voorruit ;D

CorB

Special R

Ik heb ook een handremhoes in mijn R, al eens vernieuwd. Hier zat origineel die zwarte kunststof kap onder, die hoort toch gewoon onder de leren hoes te blijven zitten? Daar onder zit kaal ijzer namelijk.
Real Swedish steel and Power!

Boeijke

Citaat van: CorB op 29-04-2014 23:15:35
Ha, wordt een mooi interieur zo! :)

Dank je Cor. Maar heb bij de deurpanelen wel een beetje bij jou afgekeken  :eusa_shhh:

Citaat van: Special R op 29-04-2014 23:37:06
Ik heb ook een handremhoes in mijn R, al eens vernieuwd. Hier zat origineel die zwarte kunststof kap onder, die hoort toch gewoon onder de leren hoes te blijven zitten? Daar onder zit kaal ijzer namelijk.

Heb deze hoes van de handremdinges afgehaald waar je hem op de foto op ziet zitten. Daar zat dus alleen ijzer onder. En die zat al strak.

Special R

Ah, Volvo heeft origineel toch dat zwarte kunststof ding eronder gedaan bij de R'en. Wellicht voor de vorm?

Weet niet of het op de top (bij de knop van de handrem) wel strak aansluit als de hoes kaal op het ijzer zit.

Niet om me er verder mee te bemoeien, maar ik zou eigenlijk dat zwarte ding laten zitten.
Real Swedish steel and Power!