BB ( Boeijke's Blog) De T-5

Gestart door Boeijke, 22-01-2012 13:12:13

Vorige topic - Volgende topic

Galactica

elianmars

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Boeijke

Ook langs deze weg iedereen heel hartelijk dank voor de berichten/appjes/telefoontjes en kaarten.

Wat blijft het toch een mooi forum getuige de reacties.

BEDANKT !!!

mafvanvolvo

Beste Willem:

Langs deze weg willen wij jou en je familie sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Groeten Ted en Agaath.

Boeijke

Boeijke

Ook hier maar weer eens een kleine update.

Eind vorige week had het roffeltje zin om te pesten denk ik.
Rij donderdag naar het werk en geef heel even serieus gas om nog snel een busje in te halen. Een heel mooi pof-pfieeeeuw geluid en weg vermogen.  >:(
Gelukkig maar een slang los geschoten. Nieuwe slangenklem (die was ook echt gaar) en alles weer oke.

Moet ik 's-avonds even weg. Stap in de auto, rij aan. Beslaan alle ramen en lekker muffe geur in de auto. En natte voeten natuurlijk. Vrijdag snel een nieuwe kachelradiateur gehaald en die er zaterdagochtend maar snel in geschroefd. Weer droog. Nu nog een keer de vloerbedekking eruit trekken en schoonmaken en laten drogen. Nu dus eigenlijk 2 daagjes 30 graden nodig  ;D

Vanaf afgelopen zaterdag houd ie zich gelukkig weer braaf. Moet ook. Moet een silversand gaan slopen  :evil: :angel:

combinedforces

Goede en goedkope slangenklemmen haal je bij Buts Meulepas. Tractorkwaliteit ;)

innocenti

Geen hagelschade Willem aan de auto? Ik las in de krant dat Oss helemaal heftig is geweest van zondag op maandag. Ik moet de R nog even goed checken nadat ik net op de auto van mijn vrouw putten heb ontdekt.

Boeijke

Nee gelukkig niet David.
Hier maar paar van die grote dingen gevallen. Stond gelukkig precies onder een grote boom. Scheelt al een stuk.
Alleen de tuintafel heeft een gaatje  ;D

Boeijke

En hier wordt ik dus echt schijtziek van.  >:( >:( >:(

SB T-5R

??? Vandalisme?
Of parkeerprutsers bij de supermarkt?

Boeijke

TIMON

Zag je foto's op fb voorbij komen......schorem is het!
85011940

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.