[VOLVO 850 CLUBMEETING] Airco Check Meeting 21 APRIL 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 23-01-2012 20:28:59

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Dit wordt mijn eerste meeting ooit.  :eusa_dance: Ik heb geen sleutel ervaring en heb ingevuld dat het interieurfilter vervangen moet worden Althans dat lijkt mij logisch (muffe lucht) en evt bijvullen cq algehele check v/d airco.
Zijn alle onderdelen die na een evt check nodig mochten zijn voorradig?

kijk maar;

maruska

over het algemeen wel Louis.. als het echt ernstig is, dan wordt er een vervolg afspraak gemaakt..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LouisXIV

Citaat van: maruska op 29-01-2012 16:52:22
over het algemeen wel Louis.. als het echt ernstig is, dan wordt er een vervolg afspraak gemaakt..
Ik zou niet weten wat ernstig is maar ik ben inmiddels al een hoop sjips gewend met mijn auto ;-)

LouisXIV

Weet iemand inmiddels al of deze meeting definitief door gaat?

maruska

waarom zou deze niet definitief doorgaan ? Als er echt weinig animo is, dan laten we de keuze denk ik bij de airco mensen. Maar in principe gaat het gewoon door. Er zijn al redelijk wat aanmeldingen, zoals je kunt zien op de clubsite
T-5R

LouisXIV

Citaat van: maruska op 20-02-2012 20:08:05
waarom zou deze niet definitief doorgaan ? Als er echt weinig animo is, dan laten we de keuze denk ik bij de airco mensen. Maar in principe gaat het gewoon door. Er zijn al redelijk wat aanmeldingen, zoals je kunt zien op de clubsite
Je hebt gelijk de tellert staat al op 10!

konniekip

ook aangemeld indien droger vervangen kan worden. Zal nog even contact opnemen om te vragen of dit kan gebeuren.

RRRRR_Ramon

Citaat van: konniekip op 23-02-2012 19:24:58
ook aangemeld indien droger vervangen kan worden. Zal nog even contact opnemen om te vragen of dit kan gebeuren.

Vorig jaar werden er aan de lopende band drogers vervangen in Helmond. Dussss...
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Midicijnman

maruska

Mijn eerste check riepen ze dat ik voor ruim 1100 aan onderhoud moest hebben. Bleek 7 tientjes te zijn bij goede inspectie. Kan dus erg verschillen, en een second opinion kan nooit kwaad. Schade ? Gewoon afvullen en check een paar tientjes, dingen vervangen een stukje meer..
T-5R

mitsupiet

Citaat van: maruska op 26-02-2012 22:20:05
Mijn eerste check riepen ze dat ik voor ruim 1100 aan onderhoud moest hebben. Bleek 7 tientjes te zijn bij goede inspectie. Kan dus erg verschillen, en een second opinion kan nooit kwaad. Schade ? Gewoon afvullen en check een paar tientjes, dingen vervangen een stukje meer..

Bij de check vorig jaar gaven ze aan dat er een ringetje uit de magneet koppeling gehaald moest worden.
Dit omdat bij erg heet weer de Airco uitviel; is toch vervelend. >:(
Ze gaven aan dit klusje wel te willen doen voor de meeting prijs van 80 Euro.
Bij de ene 850 gaat dit relatief makkelijk. bij de ander niet.
Ze zijn uiteindelijk bijna 4 uur bezig geweest, en ik moest toch maar de afgesproken 80 Euro aftikken. :eusa_clap:
Ik was dus erg tevreden. ;D

Te hard geschrobt.......

)()()sT

johan1989

Zodan, voor het eerst ga ik ook een meeting bij wonen. I'll be there.
Mijn airco werkt helemaal niet. Ga ervanuit dat ze daar wel kunnen zien wat er aan de hand is.

MarcoV

Ook gereserveerd om de droger te vervangen en opnieuw af te vullen.

MarcoV

maruska

Er zijn nog 6 plekken voor dit mooie evenement !
T-5R