Volvo rijders en hun vakantie

Gestart door volvopieter, 14-07-2004 22:51:08

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

Ik zal zelf het goede voorbeeld geven:

Kroatië, waarom : ons bootje ligt daar, het is goedkoop, mooi weer en één van de mooiste kusten van de regio.

Misha

Citaat van: Clapton op 03-12-2007 21:35:07
Waar ga je deze zomer naar toe op vakantie en waarom.

Ik ga deze zomer niet op vakantie, want ik heb een hekel aan het hoogseizoen.

Ik ga in de meivakantie (2 weken) en dan gaan we naar Duitsland (Eifel) omdat we het daar met z'n vieren altijd erg naar de zin hebben, voor ieder iets, niet te ver weg voor de kinderen en al 8 jaar prima weer.
Daarbij hou ik erg van Duitsland een hoop ik er over max 10 jaar te wonen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clapton

Citaat van: ief op 03-12-2007 21:36:23
dat hangt van ons budget af......dus zal wel Balkonië worden. :-[

hallo, jij woont op je vakantieadres...  ;D

Clapton

Citaat van: Misha op 03-12-2007 21:38:03

Ik ga in de meivakantie (2 weken) en dan gaan we naar Duitsland (Eifel) omdat we het daar met z'n vieren altijd erg naar de zin hebben, voor ieder iets, niet te ver weg voor de kinderen en al 8 jaar prima weer.
Daarbij hou ik erg van Duitsland een hoop ik er over max 10 jaar te wonen.

emigreren kan je het beste doen wanneer je kinderen niet te oud zijn, dan passen zij zich makkelijker aan. Maar de Eiffel ? wat ga je daar dan doen...  Volvocamping openen ....  ?

Enno

Citaat van: Misha op 03-12-2007 21:38:03

Heel goed ;)....ik net zo...ik ga altijd aan de randen van de vakantieperiodes......liefst buiten de schoolvakanties, maar met een klein mannetje van bijna 6 thuis is dat een utopie...moet ik nog een paar jaartjes langer wachten...die tijd komt wel weer.

ief

Hmmm ja..Zweden lijkt me ook wel een keer wat.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

In juli/augustus zullen we op de camping in Renesse, in/bij onze caravan te vinden zijn. Waarom? Omdat we dat plekje inmiddels 7 jaar hebben en de jongens het daar gigantisch naar hun zin hebben.

En (waarschijnlijk) in mei gaan we twee weken naar Curacao. Maar dan moet ik wel gaan werken daar. Keuken stellen voor mijn broer.

ief

Citaat van: elianmars op 03-12-2007 21:45:50

En (waarschijnlijk) in mei gaan we twee weken naar Curacao. Maar dan moet ik wel gaan werken daar. Keuken stellen voor mijn broer.
Handje extra nodig? ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Dennis850

Ik mag in het voorseizoen 4 maanden op kosten van de baas naar een grote hete zandbak...

Maarrr als ik terug kom ga ik 3 weken naar Aruba en Venezuela.
Waarom? Mijn ouders wonen op Aruba en mijn vader werkt in Venezuela.
Dus weekje Aruba, weekje werken in Venezuela en vervolgens weer een weekje Aruba.

Chris

Australie... vriend van me opzoeken die daar nu studeert en dan waarschijnlijk klaar is. Beetje rondreizen in een deeltje van dat immens grote land. 8)

RATFINK

Volgend jaar zomer naar Caorle Italie op de camping en waarom ach na een paar jaar Zuid-West Frankrijk weer eens een keer naar Italie.

Rick.

Na het hoogseizoen naar Oostenrijk als het een beetje mee wil zitten.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Clapton

Citaat van: elianmars op 03-12-2007 21:45:50
In juli/augustus zullen we op de camping in Renesse, in/bij onze caravan te vinden zijn. Waarom? Omdat we dat plekje inmiddels 7 jaar hebben en de jongens het daar gigantisch naar hun zin hebben.

Renesse is leuk, heel leuk... Als Taranis dit leest is hij weer een paar dagen niet te genieten...

trouwens waar op Curacao, Spaanse Water, Lions Dive hotel... mooi daar en ik denk dat het keukentje er zo staat, dat duurt geen 2 dagen... ;D

Tieske

Citaat van: RATFINK op 03-12-2007 21:51:18
Volgend jaar zomer naar Caorle Italie op de camping en waarom ach na een paar jaar Zuid-West Frankrijk weer eens een keer naar Italie.

laat me raden, san francisco (of zoiets), met armbandje, wij zijn hier twee jaar geleden geweest, mooie camping, mooie uitvalsbasis voor venetie

Clapton

Citaat van: Chris op 03-12-2007 21:50:14
Australie... vriend van me opzoeken die daar nu studeert en dan waarschijnlijk klaar is. Beetje rondreizen in een deeltje van dat immens grote land. 8)

Ik zou er zelfs wel willen werken...