Volvo rijders en hun vakantie

Gestart door volvopieter, 14-07-2004 22:51:08

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

2 auto's voor de deur, geen geld voor vakantie.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

why-not

Citaat van: Ronbroek op 06-04-2008 10:32:32
2 auto's voor de deur, geen geld voor vakantie.

eentje verkopen = vakantie

Volvo Felipe

Wij gaan richting Ibiza voor een weekje

Jaco S

Ben net 3 weekjes terug van 2 weken jamaica, voor de zomer zit ik nog te kijken wat het gaat worden.....en miss in najaar 2 weekjes Amerika!

)()()sT

Geen idee... sinds ik een eigen hut heb gaan die reisjes zoals hierboven ^^^ niet meer zo makkelijk  ;D

tackle

croatie, lekker stukje rijden .

Bouke

lekker 3 weken naar zweden,lekker toeren met de t5 en natuurlijk vissen ;D

pooh

Citaat van: )()()sT op 06-04-2008 11:09:58
Geen idee... sinds ik een eigen hut heb gaan die reisjes zoals hierboven ^^^ niet meer zo makkelijk  ;D

oh gelukkig dat is dus niet alleen bij ons zo ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

reMARKable

In de zomervakantie lekker met de 850 richting Zwitserland (zuid-west) :eusa_dance: ow wat heb ik een zin! Duurt nog best lang voor mn gevoel... zal door het weer komen hier... :(

Hoop wel op minder olie verbruik in de bergen als vorig jaar  :-\

Freakybaby

Citaat van: tackle op 06-04-2008 11:27:27
croatie, lekker stukje rijden .

Klopt, mooi stukkie. Let in italie op de traject controles, geniet van de cappucino op de heen en terugweg. En natuurlijk van het heerlijke Cr
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ron 123gt

Over 3 weken zit ik in Normandie ( met m'n gezin) , in augustus voor 4 weken naar China ( om te werken  :-[ dat wel!)

blauweroffel

Ja, nu ga ik over 3 weken (meivakantie) lekker naar Toscane, 2 weken!!
En begin juli lekker 3 weken naar Zuid Frankrijk. Life is b............

Maar.......... bij 160.000 moet er een nieuwe distributieriem op en nu staat ie op 155.000.
Nog nieuwe voor frankrijk?? (eigenlijk beetje off topic....) ;D
wat is wijs?

blauweroffel

Ron 123gt

Het moet toch gebeuren dus waarom nu niet? Zou mij een lekker veilig gevoel geven!

blauweroffel

Ik had ook al een topicje gezet bij techniek en ik ben al om, ik zoek nog een monteur die dit wil doen

blauweroffel

taxi1369

22 Juni 4 weken spanje met de roffel lekker nixdoen caravan staat daar al dus nix mee slepen