850/Bj.1995/10V 2000CC/motor model 1996 wil nu met ijs niet starten HULP??

Gestart door gringo, 27-01-2012 06:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gringo

Citaat van: Dirk342 op 27-01-2012 07:07:08
Gebruik ik even de wijze woorden van Claudia: vervang relais 103 eens.
Ja heb diene relais in mijn handen tes nen rood roze achtige vierkante blok en staat 103 op ga nu achter nen nieuwe en probeer het weer eens tot zo........Gringo

gringo

Citaat van: gringo op 27-01-2012 08:58:26
Citaat van: Dirk342 op 27-01-2012 07:07:08
Gebruik ik even de wijze woorden van Claudia: vervang relais 103 eens.
Ja heb diene relais in mijn handen tes nen rood roze achtige vierkante blok en staat 103 op ga nu achter nen nieuwe en probeer het weer eens tot zo........Gringo
Oi, heb nu die relais vervangen en nog slaat hij niet aan vonken zie ik wel op delco maar zie geen direct op boegis ga er eerst een uitdraaien en kijken HELP NOGMAALS !!!!!!!!!!!!!!!!

mevita


gringo

 :eusa_dance:denk het gevonden te hebben na ik nieuwe originele volo boegis stak zag ik dat er geen benzine naar boven komt ze zaten poer droog heb van de inspuutstang de vijs 17 losgemaakt enkele keren gestart en er komt geen benzine uit gespoten dus volgens mij en raad van onze THUUR (thanks dat ik hem ken) komt het van de benzine pomp di"e stuk zal zijn.....
Gringo :eusa_whistle:

gringo

Citaat van: mevita op 27-01-2012 11:10:31
bobinekabel nog goed
Jaaja amigo is al vernieuwd geweest.

peteRRR

Klap op de tank geven,slaat tie ( benzinepomp ) ook soms nog eens van aan,kan je evt even testen.

Als je het contakt open doet moet de pomp even zoemen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

blauweroffel

Citaat van: blauweroffel op 27-01-2012 12:56:32
Citaat van: gringo op 27-01-2012 12:53:51
Citaat van: peteRRR op 27-01-2012 12:52:13
Klap op de tank geven,slaat tie ( benzinepomp ) ook soms nog eens van aan,kan je evt even testen.

Als je het contakt open doet moet de pomp even zoemen.

Groet.
Waar zit die pomp aub?



In de benzinetank.. ;D

BR

peteRRR

Achterklep even het tapijt optillen en dan moet tie aan de rechterkant zitten onder een rond dekseltje,dat dekseltje er af draaien
dan zie je daar de aansluiting zitten van de pomp,geef eens een kets op die ronde plastic ring tijdens het starten.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

blauweroffel

typisch citeren?  ???

Als je op de benzinetank kijkt zit er rechts boven een ronde plaat, daar zit ie onder

BR

peteRRR

Je bedoel die 2 slangetjes,heel klein schroevendraaiertje tussen het pijpje en het slangetje brengen en een beetje rond ruimte creeren.

Slangetjes zitten vast geplakt op de buisjes,voorzichtig zijn.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

As het de aanvoer en retour zijn vergeet dat advies dan maar en zet een steeksleutel 17 erop, dan wip je ze zo los.

peteRRR

Citaat van: Dirk342 op 27-01-2012 15:22:49
As het de aanvoer en retour zijn vergeet dat advies dan maar en zet een steeksleutel 17 erop, dan wip je ze zo los.

Zie het al pijpjes komen er recht uit,het wil wel eens dat er een bocht aan zit,aan/afvoer,excuses.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Heb er nog geen op de sloop hoeven kopen,maar zal een paar tientjes zijn.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Snellebaksteen

Er staat een sticky op het techniek board over hoe je een brandstof pomp vervangt. Kost nieuw 100 euro ofzo bij Scantech. Verder schijnen de pompen van een Peug 205 ook in het zelfde huis te passen. Kijk ook eens op Ebay, er staan er zat.

Oja, en als je quote moet je pas gaan typen onder {/quote} anders wordt het een onoverzichtelijke bende.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

thuur

Een "opgevoerde" pomp kun je ook kopen. Nieuw en goed voor een betere prijs dan in een blauw doosje. Informeer bij European Tuning. Misschien dat Marc er morgen nog eentje op de bus wil doen voor je..


Gr ;)