hydrogengarage.com

Gestart door jvderv66, 28-01-2012 22:38:04

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Daf46 op 31-01-2012 21:55:52
Moest dit werken had je een perpetuum mobile  ::)

1. De auto wekt dus via elektriciteit H2 gas op uit water.
2. Om dit te doen verbruikt je dus stroom
3. De stroom komt uit de accu en die wordt geladen door de dynamo
4. De dynamo wordt aangedreven door de motor en deze wordt dus zwaarder belast omdat de dynamo meer stroom moet leveren. En dus meer verbruiken. (x liter per 100km)
5. Het gegenereerde H2 gas wordt in de motor verbrand als dat allemaal optimaal verloopt zal de motor dus minder benzine verbruiken (pakweg y liter per 100km)
6 Vermits het systeem nooit 100% rendement haalt (alleen al door de weerstand van de bekabeling ernaartoe) KAN y NOOIT GROTER ZIJN DAN x en bijgevolg verbruik je aan het einde van de rit MEER !

Anders gezegd als je 1kWh waard aan H2 gas wil produceren vanuit water heb je ten minste 1kWh aan energie nodig om dit te doen (in de praktijk altijd meer daar 100% rendement niet bestaat).

en daarbij het is allemaal al eens getest en geprobeerd, als het echt mogelijk zou zijn dan reed heel de wereld er al mee rond.....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jvderv66

@arjenT5R Daar heb je een punt! Of zou het meer onwetendheid zijn?.......

Daf46

Citaat van: jvderv66 op 01-02-2012 09:47:16
Als ik die site van hydrogengarage.com bekijk, merk ik toch wel een aantal typische dingen op voor dit soort oplichting (klinkt hard maar dat is het in mijn ogen).  Mag in het rijtje komen van cyclones en dergelijke.

-Schermen met een naam (liefst een professor of een doctor), wie is Boyce Boid ?
-De overheid/olielobby wil het geheim houden
-

arjenT5R

Citaat van: jvderv66 op 01-02-2012 09:47:16

Kijk je weleens mythbusters?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jvderv66

haha, ok ben overtuigd..... einde project!

tackle

je kunt er natuurlijk ook een hydroxieperptuostraalpijp inzetten. Dat schijnt wel echt te helpen....   ;)

Sbv

Citaat van: tackle op 02-02-2012 14:54:55
je kunt er natuurlijk ook een hydroxieperptuostraalpijp inzetten. Dat schijnt wel echt te helpen....   ;)
Waar kan ik dat kopen ? Het lijkt me een mooie aanvulling op het hydrodimetacarbofilter wat voor betere verbranding zorgt

fredtref

Heb je niks aan, je krijgt hem niet gerefibileerd in onze auto's

Citaat van: Sbv op 02-02-2012 15:41:30
Citaat van: tackle op 02-02-2012 14:54:55
Waar kan ik dat kopen ? Het lijkt me een mooie aanvulling op het hydrodimetacarbofilter wat voor betere verbranding zorgt

henry classic v70

Citaat van: fredtref op 02-02-2012 16:00:50
Heb je niks aan, je krijgt hem niet gerefibileerd in onze auto's

Dat is het blijkbaar niet alleen want de epibratie wordt hierdoor ook niet opgepakt (en dan heb je een probleem want het een kan niet zonder het ander).
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

jvderv66

HAHAHAHA....... thanks guys!!! boodschap is duidelijk!!!  :)