van 2.0 10v naar 2.3 t-5

Gestart door albert-jan850, 29-01-2012 11:15:09

Vorige topic - Volgende topic

albert-jan850

hallo

ik heb mij een halfjaar geleden met een 2.0 10v 850 voorgesteld
ik ben nu trotse eigenaar van een 850 t-5.
deze auto is niet nieuw op het forum heb hem namelijk van adriaanN overgenomen

m.v.g. albert-jan

de binnen kant

de zomerbandjes

Miel850

Zozo.
Je gaat er zo maar even 100 pk op vooruit  :eusa_clap:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

albert-jan850

ja ben er ook super trots op gister de heledag onderweg geweest maar is het wel waard geweest echt wel rijd geweldig

adriaanN

Fantastisch Albert-Jan!

heel veel plezier met de T5, ik zie dat hij in goede handen is.

Groet,
Adriaan

albert-jan850

hee adriaan

zeker weten
gister middag eventjes met mijn neef de orginele turbo meter gemaakt die deed het niet viel mij onderweg op
bleek een slangetje te zijn

en om de tempratuur van de motor goed te bepalen gister nog even een olie tempratuur meter gehaald.
ik bedoel wil niet dat de motor in de soep loopt natuurlijk

maar ben er super trots mee bedankt ;D

LouisXIV

Citaat van: albert-jan850 op 29-01-2012 11:18:44
ja ben er ook super trots op gister de heledag onderweg geweest maar is het wel waard geweest echt wel rijd geweldig

Geniet er van !!!

ErikJ

Dat gaat bij hem wel goed komen. Ben even een blokje mee geweest... wat een monster van een roffel. Heb respect voor die wagen!  :eusa_clap: Heb je al een moterkap?
Succes verder!

albert-jan850

erikj:ben vandaag al eventjes bij hunter volvoparts geweest in gorredijk daar ligt wel 1 vandeweek maar even kijken als ik hem kan ophalen

Mr Rens

Citaat van: albert-jan850 op 30-01-2012 07:05:29
hee adriaan

zeker weten
gister middag eventjes met mijn neef de orginele turbo meter gemaakt die deed het niet viel mij onderweg op
bleek een slangetje te zijn

en om de tempratuur van de motor goed te bepalen gister nog even een olie tempratuur meter gehaald.
ik bedoel wil niet dat de motor in de soep loopt natuurlijk

maar ben er super trots mee bedankt ;D

Mooie wagen man! En wat voor een olietemperatuurmeter heb je gehaald?
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

albert-jan850

ik heb een miraclet olietempratuurmeter gehaald met blauw led verlichting mooi ding om te zien.

weet iemand ook de afmeeting van de catterplug?

m.v.g.

Mr Rens

B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

albert-jan850

hee dank je wel misschien stom vraagje maar hoe kan ik dit op de schuifmaat meten?