Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Zojuist teruggekomen uit Leiden. -4 onderweg, snelwegen prima begaanbaar.

In de binnenstraatjes lekker aan het ploegen geweest met de Nokians... qua prestaties toch wel erg fijne banden :).

pwberg

Na MEANY eindelijk aan de gang gekregen te hebben de weg op. Weinig problemen ondervonden, alleen uitvoegstroken (en dan voornamelijk in de stad) waar veel bagger ligt kan het een beetje tricky zijn.

Verder gewoon gaan, uiteraard wel met verstand   :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ben

Citaat van: Claudia op 04-02-2012 15:18:22
Citaat van: Ben op 04-02-2012 13:31:51
Citaat van: Ben op 04-02-2012 11:49:42
Citaat van: Claudia op 04-02-2012 11:32:28
Prima weer om de vriezer te ontdooien.
Alle spullen staan nu in de tuin, terwijl de 'voortent-verwarming' de vriezer helpt sneller te ontdooien. ;D

Geniaal.

Klaar  :eusa_dance:

Lekker he, zo'n 'verse' vriezer, waarvan de lades weer zonder geweld uitschuifbaar zijn? ;D

Ja, de bijna bovenste zat zo vast dat we niet meer wisten wat er in zat. Gelukkig alleen wat waterijsjes.

Freakybaby

Gewoon doorknallen.. Effe in de gaten houden dat je niet meer dan 30 km/h harder rijdt dan wat de rest veilig acht. Je kon gewoon 150 op de snelweg, maar met die apen die 60 gaan rijden is dat weer niet verantwoord. 120 als ik een baan vrijheid had, anders max 30 km harder dan er rechts gereden werd.

Met fatsoenlijke winterbanden geen probleem behalve je medeweggebruikers.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Snellebaksteen

Zelfs op onfatsoenlijke winterbanden gaat het prima hoor.

Ik rij met Hifly chingchang-hankypanky banden van een paar tientjes per stuk onder de D5 en het bevalt bijzonder goed in de sneeuw.

Op een droge weg veranderd de auto in een soort driemaster, zeilen tot en met, maar in de sneeuw en op gladheid is het geniaal. Gewoon goed sturen, veel grip en een verbazingwekkend korte remweg.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

gerardgrobben

Alle spullen staan nu in de tuin, terwijl de 'voortent-verwarming' de vriezer helpt sneller te ontdooien. ;D

was idd goed plan !.
heb er een föhn ingelegd, en toen was het ook met een half uurtje weer schoon en helder.

thx, dus.
tuba or not tuba, that's the question

hathü

Zo doen wij dat ook.(de wijzen komen uit het oosten)

heutink

Citaat van: Claudia op 05-02-2012 16:40:31
Sterker nog....uut Leutekum, he Harry? ;D
;)
in Twente wonen er ook wel wat hoor.....
:eusa_whistle:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

hathü

Citaat van: heutink op 05-02-2012 16:47:53
Citaat van: Claudia op 05-02-2012 16:40:31
Sterker nog....uut Leutekum, he Harry? ;D
;)
in Twente wonen er ook wel wat hoor.....
:eusa_whistle:

Twente luu leuke luu is het toch. ;)

Hendrix

Citaat van: T5turbo op 04-02-2012 11:36:27
Citaat van: elianmars op 04-02-2012 10:34:00
Citaat van: T5turbo op 04-02-2012 09:54:24
Ook hier in Finland waar ze wel wat gewend zijn was het chaos gisteren middag. (rondom Helsinki)

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32711826

Ze rijden ook wel behoorlijk door, terwijl het zicht minimaal is  :o

Daarom is het ook fout gegaan denk ik.  ;D

Blij dat ik er niet tussen zat met m'n vrouw d'r yaris, die is al zo kort, was waarschijnlijk korter dan een meter geworden dan...dus was er dan niet goed vanafgekomen denk ik, en tja met een paar goede winterbanden (met spijkers)  gaat het meestal wel goed, ook op wat hogere sneheden (80) maar zoals je ziet.... soms niet (maar jah de meeste finnen kunnen ook echt niet rijden... op een enkele uitzondering na..... maar dan ook alleen op een circuit of in de bossen als de weg is afgezet   ;D ;D )

mbouwheer

Nog nooit zo koud gezien in NL. Gistermorgen onderweg op de A1 bij Kootwijk:

petrolhead

Snellebaksteen

Toen ik vanochtend aankwam op m'n werk zat de sleutel vastgevroren in het contactslot.
En het industrieterrein waar ik werk is niet gestrooid of geveegd, best vervelend op de motor.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

ramonmartin

Op de motor :o

Dan kom je toch ook half bevroren er vanaf, of wil je me zeggen dat je het toch warm kan hebben met deze temperaturen?

darius

Reinier hoe lang moet je op dat hok zitten naar je werk ?
No show, only go.