Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Heb een uurtje geleden Heukelum - Zwolle gereden en kon goed rijden.
Helaas zitten er altijd weer een paar van die figuren bij die geen afstand in acht nemen...  :eusa_wall:

StefanCJ

Utrecht - Amersfoort vanmorgen binnen de 20 minuten, rustig door kunnen rijden gelukkig.

Chris

Best glad vanmorgen in de binnenstraatjes. Lopen was echter gevaarlijker dan autorijden *bijna glijpartij* ;D.

viking_in_shorts

Thuis wegrijden: -12
Op werk aankomen: -2

Ik snap er niets van..

pwberg

Bergen op Zoom - Geertruidenberg in 40 min met 130 op de klok. Hier geen problemen dus.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Marc O.

Vanwege de waarschuwingen (en een spekgladde oprit) heb ik het eerste uurtje maar effe thuis gewerkt. Net de kleine naar school gebracht en ontdekt dat de straat eigenlijk best wel goed berijdbaar was, dus ik ga ook maar eens op kantoor aan :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Boeijke

Hier ook.

Wegen overal goed te rijden. Bij het KDV (kinderdagverblijf) is het gewoon spekglad  :eusa_wall:

Sbv

Hier ook prima te rijden, enkel op het terras achter het huis lag een ijslaagje

Lampje

Hier in het Utrechtse experiment gedaan bij ons in de wijk met tractiecontrole aan en uit; bijna geen verschil tijdens fors accelereren (dont worry, alleen daar waar het kon).

Zoontje afgezet bij school en toen begon het net wel zachtjes te regenen...

)()()sT

Het sneeuwt hier best aardig, en het is ook weer witter geworden. Tegelijkertijd zie ik wel dat de sneeuw van de autoruit afglijdt, dus de dooi komt eraan 8)

mehn

Wij hebben de sneeuwruimploegen iig aan het werk :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

hathü

Hier zijn de wegen schoon wel is de auto bedekt met een pekellaag, de originele kleur is toch mooier, wassen doen we nog niet hij is toch binnen de kortste keren weer vies.

Toch maar even door de wasstraat gehaald. o o wat is tie weer mooi. En kan de klep weer openen zonder dat ik vieze handen krijg.

Ben

In de tuin gaf het metertje vorige week - 15.6 aan, nu is het +6.6 C