StreetGasm 2000 ! The ultimate car challenge

Gestart door Laguna-S60R, 15-01-2012 20:36:58

Vorige topic - Volgende topic

Laguna-S60R

Aangezien hier ook een paar erg dikke en vooral snelle volvo's rondrijden plak ik hier de link ook maar even.
je moet wel in het bezit zijn van een auto met meer dan 250pk (uitzonderingen daargelaten..)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KLIK OP DE FLYER OM NAAR DE SITE GAAN

StreetGasm 2000 Challenge

Heeft u altijd al gedroomd om eens mee te doen met een race zoals bijvoorbeeld de gumball3000, maar is dit niet haalbaar! StreetGasm biedt u nu een alternatief.

Middels een unieke 5 daagse road rally leidden wij 50 Exclusieve, Getunede, Sportieve en of Exotische voertuigen in 2000 kilometer door Europa.

Prachtige wegen, onvergetelijke avonturen, Luxe hotels en een waanzinnige beleving voor iedere auto liefhebber zorgen ervoor dat de StreetGasm 2000 HET event is waar u nog lang aan zult terugdenken.

50 Cars, 2000 Kilometers, 10.000 Stories !

Om deel te nemen aan de StreetGasm 2000, dient u in het bezit te zijn of tijdens de Challenge te kunnen beschikken over een Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg )

Route

De exacte route van de StreetGasm 2000 Challenge word van te voren niet bekend gemaakt zodat de deelnemers iedere dag weer voor nieuwe verassingen komen te staan.

Wat wij al wel vast verklappen is dat de deelnemers in slechts 5 dagen, 2000 kilometer afleggen en daarbij 7 landen doorkruisen!

De route is Mysterieus, spannend en uitdagend en bevat enkele van de meest prachtige wegen die Europa rijk is en bied iedere deelnemer de ultieme driving experience!

Via onze website www.streetgasm-chalenge.com blijft u op de hoogte van alle nieuwtjes omtrent de SG2K, Maar ook via onze Social media pages zullen wij deelnemers en fans op de hoogte houden

KLIK OM NAARTOE TE GAAN

LET OP slechts plaats voor 50 auto's  
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

-D©©©L-

minimaal 1400 euro deelname kosten per equippe. Een budget van 70.000 euro voor de toertocht organisatie dus. 

Ik ruik een forumsponsor ? maar wie is dat dan ? Er lijkt geen achterliggende stichting o.i.d. te zijn.

----
Indien u door de selectie bent gekomen dient u de deelname kosten via de verkregen aanwijzingen over te maken, uw inschrijving is pas definitief wanneer het deelnamegeld is ontvangen.

U zult hiernavolgend het sticker-pakket dat u gekozen heeft en het officiële StreetGasm 2000 Startpakket thuis ontvangen.

Met deelname aan de StreetGasm 2000 Challenge bent u verzekerd van een onvergetelijk avontuur waarbij alles voor u geregeld is !

* 5 x een Luxe hotelovernachting **** Hotels
* 5 x een **** Ontbijt
* 1 x een Stickerpakket naar keuze
* 1 x een Luxe goodiebag bij de start van het event
* 1 x een waanzinnig aandenken aan de Challenge
* 1 x een compleet verzorgd routeboek

En nog veel meer !

De kosten..

Deelnemer: €750,-
Bijrijder: €650,-

Schrijf je nu in en maak deel uit van Nederlands snelste, spannendste en origineelste autosport evenement!

LET OP ::  NADAT JE DOOR DE VOORSELECTIE HEEN BENT, KRIJG JE EEN BEVESTIGING ! OP DAT MOMENT KUN JE OOK AANGEVEN OF, EN HOEVEEL BIJRIJDERS JE HEBT.

Laguna-S60R

Citaat van: -D©©©L- op 15-01-2012 20:45:14
minimaal 1400 euro deelname kosten per equippe. Een budget van 70.000 euro voor de toertocht organisatie dus.  

Op de website staan ook enkele sponsoren vermeld, verder gaat het geld zitten in de hotels', routeboeken, eten enz
of begrijp ik je nu niet goed?

S60Register

Laguna-S60R

S60Register

Wout309t

Hmm, nee.
Geen behoefte om me bij die petjes-sekte te voegen....

CiteerElk StreetGasm lid is bereid om mogelijk deel te nemen aan diverse wedstrijden, en zijn best te doen om diverse prijzen te winnen. En zo mee te delen in de glorie die wij als StreetGasm binnen zullen halen.

Pff..
2011 V70 2.0T R-Design MT

MarkoC70T5

Citaat van: Wout309t op 07-02-2012 19:45:24
Hmm, nee.
Geen behoefte om me bij die petjes-sekte te voegen....

CiteerElk StreetGasm lid is bereid om mogelijk deel te nemen aan diverse wedstrijden, en zijn best te doen om diverse prijzen te winnen. En zo mee te delen in de glorie die wij als StreetGasm binnen zullen halen.

Pff..
Dat is tegenwoordig gewoon normaal bij grote tunings clubs  Hoe bekender je bent als club hoe beter plaatsen je krijgt op shows.
En dat kan weer beter zijn voor je sponsors.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Wout309t

Dat snap ik ook wel, het is meer de manier waarop.. ;)
Hoe dan ook, ik zou er niet mee geassocieerd willen worden.

2011 V70 2.0T R-Design MT

maruska

volvodrivert, vertegenwoordig jij een deel van de organisatie, of zet jij dit namems hen door ? Gezien je leeftijd zul je zelf niet direct meedoen, dus ben benieuwd naar de achtergrond. edit -> ik zie dat je dit gewoon doorzet vanaf een ander medium.

Overigens is het echt helemaal niets voor mij. Laat iemand anders maar z'n "Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg ) auto inzetten voor races. Mijn auto is misschien niet exclusief, maar wedstrijden doe ik niet. Als het nou gewoon een toerrit zou zijn..

quote :
"StreetGasm een professionele organisatie die zich richt op de exclusieve en vooral snelle auto's."
Ik zie dat niet geheel samengaan. Een skyline, ach ja, dat is misschien wat exclusiever, maar een lancer evo bijv ? Nah. Snelle auto's.. Alsof er niet genoeg auto's zijn die snel zijn :)
Misschien wat commentaar van mijn kant, maar ik zie absoluut geen koppeling met de volvo's die hier rondrijden.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarkoC70T5

Citaat van: maruska op 09-02-2012 11:41:08
volvodrivert, vertegenwoordig jij een deel van de organisatie, of zet jij dit namems hen door ? Gezien je leeftijd zul je zelf niet direct meedoen, dus ben benieuwd naar de achtergrond. edit -> ik zie dat je dit gewoon doorzet vanaf een ander medium.

Overigens is het echt helemaal niets voor mij. Laat iemand anders maar z'n "Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg ) auto inzetten voor races. Mijn auto is misschien niet exclusief, maar wedstrijden doe ik niet. Als het nou gewoon een toerrit zou zijn..

quote :
"StreetGasm een professionele organisatie die zich richt op de exclusieve en vooral snelle auto's."
Ik zie dat niet geheel samengaan. Een skyline, ach ja, dat is misschien wat exclusiever, maar een lancer evo bijv ? Nah. Snelle auto's.. Alsof er niet genoeg auto's zijn die snel zijn :)
Misschien wat commentaar van mijn kant, maar ik zie absoluut geen koppeling met de volvo's die hier rondrijden.
Reken er wel op dat ze geen stock autos aannemen in de club.  meeste zijn dus echt snel ook de evo's  :eusa_whistle:
En als mijn volvo af is zal ik het niet erg vinden om voor hun te gaan staan op show's Of mee te gaan met zo'n tocht door europa.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Laguna-S60R

Ik heb het hier neer gezet omdat hier toch wel erg dikke volvo's met leuk vermogen op dit forum aanwezig zijn!
en bij de club willen ze graag unieke auto's dus je komt niet zo snel bij de club met een een golfje met een plastiek body-kitje.

Vandaar dat ik het hier om het forum gezet heb ;)

Er zijn nog een +-7 plaatjes over voor de Challenge

En eigenlijk is het wel een toerrit want er wordt niet geraced op de openbare weg ook zul je uitstapjes maken!
Ook rijden er nu een paar mee die minder dan 250pk hebben hier de huildige lijst:

http://streetgasm-challenge.com/challengers

S60Register