aircopomp weigert af en toe

Gestart door hanserik, 03-05-2004 10:01:37

Vorige topic - Volgende topic

ytosun

Adri :'(,je begint helemaal verkeerd.Kijk je haalt idd de riem eraf en dan van onder laat je het subframe iets zakken en draai je de pomp los.

Met een beetje gewurm krijg je hem er wel af.Als je geen hefbrug hebt wordt het trouwens wel lastig.

En het koelmiddel moet uiteraard afgetapt worden :(

Adri

Ok, er is dus geen mogelijkheid om de vulplaatjes te verwijderen zonder af te tappen zoals eerder wel eens beweerd is in een ander topic. Ik had de hoop dat de pomp aan de flexible slangen kon blijven hangen terwijl je de vulplaatjes verwijdert.

Het is dus een klus die je niet zelf kunt doen.

ytosun

Ja je kunt de kopp.plaat wel verwijderen zonder aftappen,maar die plaat er af te krijgen in de auto :-\

Dan zou je met een schroefendraaier ertussen moeten,maar dan zou je het wel voorzichtig moeten doen.Je moet nl. de plaat niet krom maken.

Gr:yilmaz

Guibert

Dit probleem had ik nou precies met mijn airco. Morgen wordt het probleem van de spleet inorde gemaak. Natuurlijk afpersen en weer bijvullen. Een slang is lek (duur grapje), wordt  door een nieuwe vervangen. Een nieuwe filter/droger wordt geplaatst. Kosten totaal  470,- euri, (Is dit redelijk ???).  Dan maar hopen dat het nu eindelijk ook zomer wordt.

groet,
Guibert

Geert-Jan

Citaat van: Guibert op 12-07-2004 22:46:50
Dit probleem had ik nou precies met mijn airco. Morgen wordt het probleem van de spleet inorde gemaak. Natuurlijk afpersen en weer bijvullen. Een slang is lek (duur grapje), wordt  door een nieuwe vervangen. Een nieuwe filter/droger wordt geplaatst. Kosten totaal  470,- euri, (Is dit redelijk ???).  Dan maar hopen dat het nu eindelijk ook zomer wordt.

groet,
Guibert
Dat bedrag zou wel eens kunnen kloppen.

Heb ik zelf ook ongeveer betaald 4 maanden terug.

Slang is bij mij gerepareerd nieuwe droger afpersen/vacumeren en vullen kwam bij mij ook ui op ergens rond de 450 euries.

Volvo850Club lidnr.0504409