Hallo allemaal!

Gestart door ErikJ, 27-01-2012 13:43:25

Vorige topic - Volgende topic

ErikJ

Goeie dag allemaal,

mijn naam is Erik en ik ben sinds 2dagen ook trotse eigenaar van een volvo 850 2.0 estate 1996 8). Het is men eerste volvo en ben ook nieuw op dit forum. De auto kocht ik van men zwager, ook lid van dit forum (Albert-jan850), en ik moest me ook maar registreren... bij deze dus :).
Foto's komen nog ik ben nu op men werk en gaat een beetje moeilijk want zit 2weken op een boot haha.

In ieder geval, hallo allemaal!

albert-jan850

he kerel

ja mooie auto he hahaha

grijzev70tdi

Welkom hier! We wachten in spanning af wanneer de foto's komen ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ErikJ

Eindelijk foto's van de auto!

Wel beetje vies mja met dit weer doen we niet wassen vant weekend met de dooi maar even...
Heb gister ook nog 550km gereden met sneeuw dus ja dan heb je dat  ::)

StefanCJ

Volgens mij zijn er op dit moment ook weinig schone forumauto`s hoor  ;).

Zit er nou geen uitlaatsierstukje op, of zie ik het verkeerd?

Veel plezier met de 850, maar dat gaat vast lukken.

8)

ErikJ

Nee dat zie je goed, ma ga vant voorjaar wel lekker met de roffel bezig komt helemaal goed. Komen ook nog wel vervolg foto's, uiteraard...

ronnievolvov70

welkom

mooie auto ;D

en ja die van mij is ook zo vies haha morgen maar even wassen
blij dat ik v70 rij:P

Justin-850

Hey, welkom hier!!

Waar kunnen we je gaan spotten? Ik heb het idee dat ik deze auto wel eens heb zien rijden namelijk ;)

Gr. Justin

ErikJ

Ik kan gespot worden in de omgeving van Akkrum in Friesland. Maar eigenlijk ook in de rest van het land en Duitsland want ik werk in de binnenvaart en neem men roffeltje lekker mee naar de boot  ;)

Groet Erik

ErikJ

Citaat van: StefanCJ op 10-02-2012 20:09:01
Volgens mij zijn er op dit moment ook weinig schone forumauto`s hoor  ;).

Nee dat klopt, die van men zwager is ook bah!   :eusa_whistle:

albert-jan850

ja die van mij ziet er ook niet uit nou ja mooi om te zien dat goed spul in de familie blijft hahah

francois

welkom

nou dat wordt poetsen   ;D

grfr

jacques1967

Welkom hier, ik laat mijn 850(1992er) bij zulk koud weer regelmatig handmatig wassen bij zo,n lokaal autopoetsbedrijfje. De auto wordt dan handmatig gewassen , licht gepoetst met de diverse vloeibare waxsoorten en komt  droog weer naar buiten. Hehe.