parrot carkit inbouwen

Gestart door r.gerritsen, 12-02-2012 15:24:09

Vorige topic - Volgende topic

r.gerritsen

beste mensen,ben van plan om deze in te bouwen,is dit een beetje te doen,heb ooit een radio ingebouwd,iso stekkers
M.Vr.Groet
r.gerritsen nijmegen

BBS

Citaat van: r.gerritsen op 12-02-2012 15:24:09
beste mensen,ben van plan om deze in te bouwen,is dit een beetje te doen,heb ooit een radio ingebouwd,iso stekkers
M.Vr.Groet
r.gerritsen nijmegen

Beetje te weinig info om er ook maar iets mee te kunnen... :eusa_wall:

Om wat voor auto gaat het hier, welke type radio zit erin?
Mijn glazen blijft leeg op dit moment ::)
Volvoloos....

Chris

Is prima te doen!

Je hebt in principe (afhankelijk van de radio) een verloopstekker ervoor (volgens mij moest ik die toen nog wel los kopen). Dan is het een kwestie van hem tussen de radio en de autobedrading pluggen. Nu was het bij mij wel zo dat de vorige eigenaar de bedrading al lekker zelf had veranderd, draden uit de stekkers gehaald en los met elkaar vebonden inclusief verkeerde kleuren draad, dus dan moet je met het bijgevoegde schakelschematje aan de gang. Ook dat was prima te doen.

TonV70R

Als er nu een radio met Iso stekers in zit is het makkelijk te doen daar Parrot ook met Iso stekers werkt.
e IZit er bijv een originele Volvo radio in dan zijn  er meestal wel verloopstekers te krijgen.
Heb je de Parrot al aangeschaft? Ik heb er nog 1 liggen met GPS, kan ook navigatie via Bleutooth via de carkit het GPS signaal ophalen , dus geen losse GPS antenne meer nodig voor bijvoorbeeld de Ipaq.
Uitvoering is hetzelfde als de Ck3100, dit is dan echter de CK3300.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

r.gerritsen

beste ton bedankt voor je reactie ben misschien wel geintresseerd in je carkit noem maar een prijs

r.gerritsen

de prijs staat me wel aan maar gister,op het web gelezen wat er allemaal mis kan gaan,dus vroeg ik mij af,kun je dit inbouwen voor mij doen?
M.Vr.Gr. rené

Red Devil

Inbouwen is eenvoudig. Dmv iso-stekkers eigenlijk gewoon plug en play. Alleen moet je bij Volvo de rode en oranje draad wisselen. Deze kun je eenvoudig omdraaien door ze bij de zekering los te halen en opnieuw aan te sluiten. Alleen zet je dan rood op oranje en en anders om. Doe je dit niet dan werkt het wel maar houdt hij zijn instellingen niet vast. Volvo bedrading loopt daar iets anders. Ook met een standaard volvoradio is het het isostekkers eenvoudig te doen. Ik had er 1 in de V70 en 1 in de S70, beide met niet Volvo radio's maar Alpines. Kort geleden in de S60 van mijn schoonouders 1 ingebouwd op een volvoradio. Het moeilijkste daarbij was om de radio los te halen.

Gr.
Ted