Onderste motorsteun

Gestart door Kali-Integrali, 10-02-2012 10:06:09

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Hallo hallo,

Ik heb genoeg topics gevonden over de onderste motorsteun, distributie-zijde. Echter wil ik met zekerheid de juiste bestellen aangezien ik maar 1 moment heb op de brug.

V70 2.5 10v 1997
M.b.v. chassisnummer YV1LW5102V2369287, heeft de Volvodealer mij art: 8631702 doorgegeven, € 94,- ex.

Brezan kon niet leveren, via Nordicar vind ik deze versie, echter met een B achter het art.nummer:
http://www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1000_1001&products_id=3412

Heb ik de juiste versie, even los van het waarschijnlijke kwaliteitsverschil?

Ik hoop dat iemand mij nog even een bevestiging kan geven. Ik lees veel te veel over verkeerd bestelde steunen, maar volgens mij heb ik mijn research goed gedaan.
Volvodealer gaf overigens aan dat het verschil van de onderste steunen te maken heeft met welk type je aan de bovenzijde van de motor hebt zitten. Ik heb daar dus het stalen frame met ronde rubber, net als de 850's.

Alvast bedankt! Gr-Martijn

thuur

Er zijn misschien wel 8 verschillende varianten van die steun. Qua passing zal het wel goedkomen want dat is nl. afhankelijk van het subframe. Er zijn nl. 2 modellen, ik noem ze altijd de 'korte' en de 'lange'. Jij hebt de lange (V70) en de link is ook zo'n model. De korte zaten op de 850's t/m '94.

Maar dan nog is er een flinke gradatie in stugheid (kleurcode). Daarin kan alleen de dealer de juiste leveren. Aftermarket heb je die keuze niet. Als je dus 100% zeker de goede wilt hebben zul je deze bij de dealer moeten bestellen.

Gr 8)

Kali-Integrali

Thuur,

Thanks, dan ga ik de bestelling bij de Volvodealer doen.
Ik wist dat het even goed zoeken was, maar wanneer er nog weer verschillen zijn in die stugheid, dan kies ik toch voor het originele i.p.v. de goedkopere imitatie.

Nogmaals bedankt, gr-Martijn