koppelings set

Gestart door lange, 08-01-2012 14:04:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ulkeman

Citaat van: NinaPaul op 08-01-2012 21:26:06
Blijkbaar wel  8)

nou dan mag jij echt wel keer je ogen los doen hoor....
http://www.estateservices.nl/index.htm

ga maar is kijken bij de 800 serie.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

NinaPaul

Citaat van: ulkeman op 08-01-2012 21:29:45
Citaat van: NinaPaul op 08-01-2012 21:26:06
Blijkbaar wel  8)

nou dan mag jij echt wel keer je ogen los doen hoor....
http://www.estateservices.nl/index.htm

ga maar is kijken bij de 800 serie.

is dit niet meer werk dan gewoon de juiste link te plaatsen  :eusa_think:

Het is niet voor mij hoor  :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

haasje

Een directe link plaatsen gaat niet bij es. er zit dus niets anders op dan zelf even doorklikken.

razorx

Omdat de url op die site niet meeverandert. Ennuh iedereen kan kijken op de site van Estate services, het is dat jij hier graag over doorpraat. ;)

ulkeman

heeft er vast aandelen in.
maar goed geen aandacht meer aan besteden.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

joebar

Als je heel goedkoop uit wilt zijn, even wat sloperijen afbellen....dan ben je voor een appel en een ei klaar.....
Op Ebay.de staan ze van af 39 euro gebruikt tot 99 euro, nieuw vanaf 129 euro...
Bij mijn vaste slopert krijg ik ze ( als ze er zijn) voor een tientje

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rob850turbo

#23
gebruikte koppelingen gaan bij  mij naar de oud ijzer boer , bij jou dan marc?

joebar

Citaat van: Rob850turbo op 14-01-2012 16:25:43
gebruikte koppelingen gaan bij  naar de oud ijzer boer , bij jou dan marc?

Hoeveel schade of sloopauto's worden er niet weggebracht waar zgan koppelingen opzitten...
heb er wel eens voorbij zien komen, die de fabrieksopdruk er nog op hadden staan...dus als de klant dat graag wil, waarom niet?

NinaPaul

Niet iedereen heeft het even "breed", andere doen het louter voor de "hobby", zullen vast nog wel andere redenen voor zijn ook.

Ikzelf heb zeker geen voorkeur voor 2e hands spullen, zeker niet de slijtage gevoelige (remmen, koppeling, banden, schokbrekers, etc.) Ook al kunnen deze 2e hands spullen nagenoeg nieuw zijn.

Maar ik kan (en wil niet altijd) in iemand anders zijn situatie kijken, alles zal zijn reden hebben. Respecteer de keuze van een ander, ook wanneer dit niet de jouwe zou zijn.

Ben het hele "petjes volk afzeiken" een beetje beu gezien. Koop zelfs dan een nieuwe auto? en laat deze "petjes" hun gang gaan?

Mompelt  verder iets over respect, blablablabla......
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Ludo

Citaat van: NinaPaul op 14-01-2012 16:53:32
Ben het hele "petjes volk afzeiken" een beetje beu

Wat wil je daar dan tegen doen?.


;D

ulkeman

heb nog wel koppelingsplaten liggen.
redelijk goed.
bied is.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

The Demon

Een koppeling vervangen is niet een klusje van 10 minuten, dus doe het dan gewoon goed en dus in 1 keer alles nieuw dan weet je zeker dat het een X aantal kilometers meegaat (mits goed gemonteerd).
Remmen en banden is in mijn ogen al helemaal geen discussie mogelijk over tweedehands of nieuw, dat is simpelweg een stukje veiligheid en dus gewoon nieuw monteren.

Groet,
The Demon.

abjan

Er schijnt een handelsonderneming in Hengelo (O) te zitten die goedkoop kan leveren. Ook Elferink in Enter is niet duur.