Chiptuning atmosferische motor

Gestart door konniekip, 20-07-2004 11:29:35

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Heb de meeste geloof ik zo ook al gelezen. En op de vraag of ik het waard vind kan ik alleen maar zeggen dat ik het ook een hoop geld vindt voor een klein beetje. Eerst maar eens een setje mooie velgen, bumbers bij laten spuiten en een ander uitlaatje. (AUW :-[, ik voel nu mijn portemonnee al tegenstribbelen) En dan zullen we wel eens verder zien. Maar rij der nu een maandje of wat in rond en heb er nu al zeeeeeeeeeeeeeeeeer veel spijt van dat ik dit niet eerder gedaan heb.

BartT5R

Je kan het ook zo bekijken,

als het toch bij Rica is, kan je wel vertrouwen hebben in het bedrijf denk ik, spreek dan gewoon af dat je een week met de auto wil rijden alvorens een definitief besluit te vormen, maw niet goed geld terug garantie van een week vragen, pk's zeggen niet alles, als je auto toch prettiger aanvoelt na de tuning kan je het zo laten, voel je weinig verschil, laat hem dan terugbrengen naar origineel, dan heb je niks verloren.

En dan weten wij hier meteen of het de moeite waard is of niet.

Niet liggen zeuren zonder dat het ooit iemand heeft uitgetest.

Is mijn mening maar hoor.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Oele

Nee alleen Chiptuning voor de GLT's zal weinig uithalen, maar in combinatie met andere nokkenassen, poorten die geoptimaliseerd zijn, geen cat, sportuitlaat, eventueel andere zuigers, drijfstangen en het verhogen van de compressie zal ie echt wel 200 pk op zijn sloffen eruit halen.

Vraag niet wat het gaat kosten maar technisch kun je heel ver gaan, maar niet met alleen een chippie...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

JCviggen

Citaat van: Oele op 04-10-2004 19:28:11in combinatie met andere nokkenassen, poorten die geoptimaliseerd zijn, geen cat, sportuitlaat, eventueel andere zuigers, drijfstangen en het verhogen van de compressie zal ie echt wel 200 pk op zijn sloffen eruit halen.

Alleen heb je voor die prijs ook een volledige T-5  :D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BenC70ES

CiteerNee alleen Chiptuning voor de GLT's zal weinig uithalen, maar in combinatie met andere nokkenassen, poorten die geoptimaliseerd zijn, geen cat, sportuitlaat, eventueel andere zuigers, drijfstangen en het verhogen van de compressie zal ie echt wel 200 pk op zijn sloffen eruit halen.

:o Dat is al bijna een BTCC motor  ;) en die haalde 300pk uit zijn atmosferische 2 liter.

Anders moet je eens bij Muehlner motorsport aankloppen, die racen met atmosferische 2.5 liters...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!