volvo jas

Gestart door louwrens, 13-02-2012 16:28:34

Vorige topic - Volgende topic

louwrens

ik stoor mij zelf aan het woord SPORT.... en indd letter type

Laguna-S60R

Citaat van: Ben op 13-02-2012 17:23:21
Ik ben al in contact met kledingbedrijven waar ik al zaken mee doe.
Qua borduring kan er natuurlijk van alles, zelf met forumlogo  :P

Dan houd ik dit ook maar even in de gaten ;)
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

louwrens

en in het zwart

UserID6342

Leuk topic, en in een mooie jas heb ik zeer zeker interesse.  Heb ze ook vroegah gehad van de Volvo truckdealert waar ik toen werkte.  Zijn erg fijn die originele jassen.  Ik zo'n kermisding als op het eerste plaatje te zien is, heb ik geen interesse in.

louwrens

Citaat van: Dirk342 op 13-02-2012 17:31:11
Leuk topic, en in een mooie jas heb ik zeer zeker interesse.  Heb ze ook vroegah gehad van de Volvo truckdealert waar ik toen werkte.  Zijn erg fijn die originele jassen.  Ik zo'n kermisding als op het eerste plaatje te zien is, heb ik geen interesse in.
zo al beter?

ulkeman

Citaat van: tom480 op 13-02-2012 17:28:06
Was Dopie ook niet met zoiets bezig  :eusa_think: ?

jaa maar daar hoor je ook niks weer van.
paar weken geleden nog gevraagt hoe dat nu zit...

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

ulkeman

Citaat van: louwrens op 13-02-2012 17:38:40
Leuk topic, en in een mooie jas heb ik zeer zeker interesse.  Heb ze ook vroegah gehad van de Volvo truckdealert waar ik toen werkte.  Zijn erg fijn die originele jassen.  Ik zo'n kermisding als op het eerste plaatje te zien is, heb ik geen interesse in.
zo al beter?
http://i41.tinypic.com/2k102g.jpg

in mijn ogen nog steeds te druk.
en nog niet echt mijn smaak dus.

afdeling dalfsen

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 13-02-2012 17:44:54
Citaat van: louwrens op 13-02-2012 17:38:40
zo al beter?
http://i41.tinypic.com/2k102g.jpg

in mijn ogen nog steeds te druk.
en nog niet echt mijn smaak dus.
+ 1.  Hier idem wat mij aangaat.

ulkeman

Citaat van: dopie op 13-02-2012 17:58:52
Ik heb het hier met het forum bestuur overgehad en zou verder geen reclame meer maken hiervoor. Vandaar dat jullie hier niks over horen/zien, PB kan altijd

die heb je toen gekregen..
je zou de volgende dag er op terug komen?

afdeling dalfsen

dopie

Citaat van: ulkeman op 13-02-2012 17:44:12
Citaat van: tom480 op 13-02-2012 17:28:06
Was Dopie ook niet met zoiets bezig  :eusa_think: ?

jaa maar daar hoor je ook niks weer van.
paar weken geleden nog gevraagt hoe dat nu zit...

Ik heb het hier met het forum bestuur overgehad en zou verder geen reclame meer maken hiervoor. Vandaar dat jullie hier niks over horen/zien, PB kan altijd

The Demon

Een mooie zwarte jas met het forum-logo op de linkervoorzijde een bescheiden R op de rechterzijde en VOLVO 850 op de rug lijkt mij wel wat, wel alles met de originele lettertypes.
Het ligt er natuurlijk wel aan wat die grap/jas dan gaat kosten maar intresse is er zeker van deze kant.

Goet,
The Demon.

Powerpete

er zit bij ons aan de overkant een Kledingbedrukkertje... zal eens een opzetje geven wat de grap moet kosten...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

UserID6342

Citaat van: The Demon op 13-02-2012 18:13:47
Een mooie zwarte jas met het forum-logo op de linkervoorzijde een bescheiden R op de rechterzijde en VOLVO 850 op de rug lijkt mij wel wat, wel alles met de originele lettertypes.
Het ligt er natuurlijk wel aan wat die grap/jas dan gaat kosten maar intresse is er zeker van deze kant.

Goet,
The Demon.
mee eens Walter, dat is ook hetgeen wat ik bedoel met 'niet zo'n kermisding'.  En dan hoeft de R er van mij persoonlijk nog niet eens specifiek op te staan.

Jack v

Mag ie dan in NBP?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder