Koplampen

Gestart door hendrik32, 12-02-2012 11:21:13

Vorige topic - Volgende topic

hendrik32

Mijn volvo heeft nieuwe koplampen nodig.
De heldere c70 koplampen vind ik geweldig maar veel te duur.
Nou las ik wat over die depo koplampen hoe is die kwaliteit?
En het lichtbeeld?

Gr. Hendrik

hendrik32

Ludo

Je drukt op het knopje , vervolgens type je "depo" in het veld 'zoek naar', bij de opties vink je 'Toon resultaten als berichten' aan, drukt onderaan op zoek, en je kan alles over depo lezen wat er over geschreven is.
:D

marc-850

Even 'DEPO' intypen bij de zoekfunctie.

(Krijg de link even niet hier gecopieerd)

Tsss.. Ludo was me net voor

hendrik32

Stap toch af van het idee depo niet veel positieve dingen op het forum gevonden.
Nu kosten hella koplampen zo'n 150 ex btw
Wie weet wat originele koplampen kosten en evt. heldere koplampen?

Vr. Gr. Hendrik

marc-850

Zijn je reflectors nog goed? Dan zou je ook voor losse koplampglazen kunnen gaan.

http://www.winparts.nl/28

NinaPaul

Citaat van: marc-850 op 13-02-2012 19:28:39
Zijn je reflectors nog goed? Dan zou je ook voor losse koplampglazen kunnen gaan.

http://www.winparts.nl/28

Dit mag niet, het lichtbeeld wordt door het glas verspreid.
Zal zo ook nooit door de apk komen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

mitchelli

Tuurlijk mag je de glazen wel vervangen. Maar heeft weinig zin...het ligt alleen bijna altijd aan de reflectoren die het lichtbeeld wazig maken. dit is een afkeurpunt. Winparts heeft goede en goedkopere koplampen voor jou auto.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Unexist

Ik heb bij de APK van mijn 850 ook koplampen vervangen. Ik heb DEPO lampen gekocht omdat deze lekker goeiekoop zijn en ook omdat ik mijn volvo niet lang meer wil rijden ivm een T5. Maargoed de koplampen zijn goed, lichtbeeld is ook gewoon goed en ik heb nu veel meer licht als met mijn oude lampen. Ik zeg DOEN!.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

NinaPaul

Citaat van: mitchelli op 13-02-2012 19:43:29
Tuurlijk mag je de glazen wel vervangen. Maar heeft weinig zin...het ligt alleen bijna altijd aan de reflectoren die het lichtbeeld wazig maken. dit is een afkeurpunt. Winparts heeft goede en goedkopere koplampen voor jou auto.

uit het volgende citaat stel ik het volgende vast:
Citeeroriginele koplampen kosten en evt. heldere koplampen
Originele koplampen zijn niet gelijk aan de eventueele heldere koplampen

Conclusie
Ja, je mag de glazen vervangen voor eenzelfde exemplaar.
Nee, enkel met heldere glazen geleverde lampen (reflectoren) kunnen/mogen worden gebruikt in combinatie met helder glas.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

mitchelli

Niemand heeft het over heldere glazen op originele koplampen.....alleen jij nu. Beetje apart.Men heeft het over komplete koplampen......
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

NinaPaul

Prima, dan is het allemaal een misverstand.

Eind goed al goed.
-Gottfried Leibniz

hendrik32

Ligt puur aan de reflector. Heb het glas er al voor weg gehad.
Reflector is aangetast.

thuur

Citaat van: hendrik32 op 13-02-2012 19:11:04
Stap toch af van het idee depo niet veel positieve dingen op het forum gevonden.

Dat zijn vooral oude(re) berichten. Tegenwoordig zijn de DEPO lampen heel behoorlijk van kwaliteit. De pasvorm is nog steeds niet optimaal (knipperlicht), maar goed passend te maken of je koopt de DEPO knippers erbij.

Gr ;)

hendrik32

Vandaag toch maar een depo lamp besteld eerst alleen de linker om te kijken hoe dat past
En hoe het beeld van de de koplamp is.
En ik moet zeggen bestel morgen direct die rechter hij past perfect ziet er goed uit en
Een mooi helder lichtbeeld.
En voor dat geld!!!!