Last van Oorsuizen.

Gestart door peteRRR, 15-02-2012 07:52:52

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ben benieuwd wat er nu uit die bloeduitslagen komt Peter.  Sterkte alvast !

Hans Duiven

Citaat van: peteRRR op 17-02-2012 15:30:27
Nou,bij de huisarts geweest en die begon gelijk dat het niet te helpen was en ik het moest accsepteren en dat als je het hebt geaccepteerd dat er dan achter in de hersenen iets wegvalt/uitschakeld zo dat het geluid verdwijnt of zelfs veel minder wordt en zo goed als kwaad zat ze al te stuiteren dat ik m,n jas weer aantrok en vertrok,...........niet dus. ;D

Dus ik ging haar vragen stellen over de vitamine B12 en een sleepende holte ontsteking en evenwichtsorgaan,.......bladibladibla kwamen de verhalen afsluitend met " behalve als je last van duizeligheid hebt ",......bingooo. ;D

Had dat trouwens de vorige keer al gezegd. :eusa_think:

Het resulteerde in 9 buisjes bloed af nemen en dinsdag de uitslag op vragen en als daar niets verkeerd aan is door naar de KNO.
Het is dus zo slecht nog niet om jezelf een beetje te informeren over dit of dat want anders sta je zo weer buiten het deurtje.

Groet.

Hopelijk is het een binnenoor ontsteking. Die kan ook zorgen voor oorzuisen met af en toe duizeligheid.
Fingers crossed!

Hans

peteRRR

Mensen bedankt voor het medeleven,maak je geen zorgen maar draag zorg,dus dat is in praktische zin stort zoveel mogelijk op reknr.89574....... ;D ;D

Even zonder gein,wat goed mogelijk is dat ik als langdurige vegetarier een tekort aan vitamines heb of,eigenlijk hoop ik daar een beetje op,dat zou evt de duizeligheid kunnen verklaren,maar zie zo direct geen link naar dat oorsuizen behalve de B12.

@ Geert,het was echt verbazend hoe snel de arts een conclusie trok met zelfs te kort van info " duizeligheid en gehoortest " wist ze dus niet,en had dat wel gemeld.

@ Dirk,ik ben daar ook benieuwd naar,nogmaals voor mij mag het daar in liggen.

@ Hans,die binnenoor ontsteking ga ik ook onthouden voor evt de KNO.

Bedankt mensen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

razorx

Neem je als vegetariër zijnde vitamine supplementen?

peteRRR

Citaat van: razorx op 17-02-2012 22:17:01
Neem je als vegetariër zijnde vitamine supplementen?

Dat gaat op en af,de 1ne keer heb ik weer 4 of 5 verschillende staan,dan weer niet,of enkel vitamine c,grote potten sport vitamines in poeder vorm 1kg pot of 2 kg pot en neem dit met mate.

Nu zit ik de laatse 4 maanden dagelijks aan de fruit 4 avocado,s pw,7 sinasappels pw,7 bananen pw en 3 of 4 appels pw en geen aanvullende vitamines behalve af en toe die sport poeder.

Groet.

peteRRR

De helft van de bloed uitslag is binnen vrijdag de rest.

Ijzer is goed.
Suiker 1 is goed.
Geen ontstekingen.
Prostaat is goed.
Nieren goed.
Schildklier goed.
B12 goed.

Het geen wat niet goed is is dat de Cholesterol te hoog is,niet dramatisch maar moet iets naar beneden.
Heb hier een site gevonden die de aanpak van de huidige Cholesterol van de plaat veegt ivm inname van medicijnen.
De oxicholesterol is de boos doener en die ontstaat tijdens het bakken of koken van de producten,daar gaat het mis.

http://www.brain-food.nl/cholesterol.htm

Klinkt heel aannemelijk.

Groet.

UserID6342

Mooi dat de meest belangrijke getalletjes goed zijn Peter, en net wat je zelf zegt aan het cholesterol (wat een k*twoord om te typen) kun je ook zelf wat willen doen.

razorx

@Peter: Ik zou niet zo 1 2 3 de meningen op een site voor waar aannemen. Doe je waarschijnlijk ook niet.
Maar je zeker ook laten informeren over een goed vegetarisch eetpatroon. Geen vlees kan, maar heeft een grote impacht als je niet de juiste voorzorgen neemt.
Cholesterol is normaal gesproken goed aan te pakken.

Sprak de nep vegetariër die dol op hamburgers is en getrouwd is met een vegetarische. ;)

peteRRR

Citaat van: Dirk342 op 21-02-2012 23:15:51
Mooi dat de meest belangrijke getalletjes goed zijn Peter, en net wat je zelf zegt aan het cholesterol (wat een k*twoord om te typen) kun je ook zelf wat willen doen.

Zeker tevreden mee Dirk,nu nog uitvogelen waar die cholesterol van om hoog schiet en welke wijsheid te volgen in deze.

Groet.

peteRRR

Citaat van: razorx op 21-02-2012 23:34:17
@Peter: Ik zou niet zo 1 2 3 de meningen op een site voor waar aannemen. Doe je waarschijnlijk ook niet.
Maar je zeker ook laten informeren over een goed vegetarisch eetpatroon. Geen vlees kan, maar heeft een grote impacht als je niet de juiste voorzorgen neemt.
Cholesterol is normaal gesproken goed aan te pakken.

Sprak de nep vegetariër die dol op hamburgers is en getrouwd is met een vegetarische. ;)

Lekker je hamburges blijven pakken en je er goed/voldaan/happy van voelen,daar gaat het om. ;)
Ik eet wel gezond als ik het even grof bekijk maar moet er maar eens een bril bij op gaan zetten denk ik. :eusa_think:

Groet.

peteRRR

Uitslag van de doktert van het 2de bloedonderzoek uitslag,...waren maar 2 verdere vitamines trouwens.

Zeer laag gehalte van Vitamine D,veelste weinig en dat is natuurlijk goed nieuws. :D
Het is te wijten aan me 20+ jaren dat ik geen vis en vlees eet natuurlijk en nooit niet op gelet en aan gedacht.
Heb nu de hoogste dosis Vitamine D gekregen voor 3 maanden en dan weer opmeten dat gehalte.

Het kan misschien ook verdere dingen verklaren oa. de niet te harden koppijnen,laten we het hopen. :eusa_whistle:

Groet.

)()()sT

Rogé heeft ook last van oorsuizen :o

;D