HU-1205 software update

Gestart door Eric, 24-05-2004 20:35:34

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Wat is eigenlijk laatste versie van de software voor de HU-1205? Mijn vriendin heeft er eentje in haar S40 maar ik merk dat een aantal dingen niet kloppen. En wie heeft er een complete cd voor heel europa? Ze heeft er nu 1 van alleen Benelux... En afgelopen weekend in Frankrijk was de navigatie best handig geweest. Dus....Iemand genegen om een copietje te maken?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

CeeBee

volgens mij is dat nog de 2003 versie , 2004 is onderweg.
ik heb ook alleen benelux, maar kan wel een handje landen regelen .
V70N 2.5T AWD

Entuscan

Heel europa op een CD gaat NOOIT lukken.
Op een DVD in grote mate, maar ook niet alles.

Spijtig genoeg geweldig duur die cd's :(
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

konniekip

check de nieuwsgroepen op internet eens. wellicht dat daar wel eens een cd-rommetje gepost wordt..

s©ub@

of je loopt eens bij een niet nader te noemen demontagebedrijf voor zweedse wagens binnen in een plaatsje wat begint met een D..... (de andere 5 letters verraad ik niet)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Eric

Nou hoeft ook niet op 1 CD hoor.. Vind het niet zo ergom CD-tje te wisselen wanneer ik Benelux verlaat.
Dus als er nog iemand is die ze heeft houd ik me aanbevolen
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

mehn

Citaat van: E.Asbroek op 24-05-2004 23:44:06
Nou hoeft ook niet op 1 CD hoor.. Vind het niet zo ergom CD-tje te wisselen wanneer ik Benelux verlaat.
Dus als er nog iemand is die ze heeft houd ik me aanbevolen

Sterker nog: het past niet eens op 1 CD. Of je moet een DVD-systeem hebben, dan past het wel.
Als jij dus een CD van de Benelux hebt, hebt je een CD-systeem.
Ik heb ook een CD-systeem (Philips Carin = VDO Dayton), wat betekent dat ik voor Europa 8 verschillende CD's heb. Dat zal voor de HU-1205 niet anders zijn.

En nee helaas, mijn CD's in jou systeem zal niet werken  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Entuscan

Zelfs niet alle volvo cd's gaan werken.

Is afhankelijk van't chassisnr/code lezer.
Ik heb ze bijna allemaal besteld toen ik men wagen kocht. Kreeg de hele set aan ... geen een die werkte :(
Moest dus adhv vin nummer besteld worden.
Nieuwe set werkt perfect
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

denkweb

Op het werk werken we ook met VDO-Dayton systemen, via GPRS kun je ook data terugsturen indien nodig:

Zou een leuke update zijn om alle clubleden te kunnen volgen  ;D