knoekend geluid

Gestart door rhodesian, 20-02-2012 22:39:17

Vorige topic - Volgende topic

rhodesian

ludo  de handrem kabels zitten goed

Ludo

Als alles goed is, lijkt er me weinig aan de hand te zijn...  ;D

Veerpootrubber(s)?.
Losse wielbouten?

volvobug

Citaat van: ulkeman op 20-02-2012 22:42:10
draag armen.
motorsteunen.

Nog maar eens: motorsteunen, m.n. die aan distributiezijde onder? Makkelijk te controleren.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Hengeveld

Reactiestangen/endlinks die niet goed vastgedraaid zijn? Trek de moeren eens na om zeker te zijn. Trek de rest ook eens na van wat je bij de ophanging zojuist vervangen hebt.

Kali-Integrali

Ik ben al bijna 3 jaar aan het zoeken.

Endlinks vervangen, schokbrekers vervangen, alle stuurhuiskogels ondertussen, bovenste motorsteun, motorsteun onder de distri....
Totaal denk ik wel 5x uitvoerig op de brug gestaan en overal naar gekeken. Hij komt al die jaren gewoon door de APK, draagarmen etc is allemaal oké.

Ik ben op het punt aangekomen dat ik het opgeef... Maar ik houd dit topic in de gaten, wie weet..

Gr-Martijn

Luc

Citaat van: Kali-Integrali op 21-02-2012 01:59:50
Ik ben al bijna 3 jaar aan het zoeken.

Endlinks vervangen, schokbrekers vervangen, alle stuurhuiskogels ondertussen, bovenste motorsteun, motorsteun onder de distri....
Totaal denk ik wel 5x uitvoerig op de brug gestaan en overal naar gekeken. Hij komt al die jaren gewoon door de APK, draagarmen etc is allemaal oké.

Ik ben op het punt aangekomen dat ik het opgeef... Maar ik houd dit topic in de gaten, wie weet..

Gr-Martijn
Veerpootlagers? Misschien niet de endlinks, maar de stab.stang voor?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

FGG

Check de bouten van je subframe even.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rhodesian

vandaag de veerpoot aan de rechterzijde eronderuit gehaald ook de draagarm maar verwijdert en wat blijkt een van de rubbers zit los in de draagarm de bon erbij gezocht  hij is nog geen jaar oud .rubber niet gescheurd ,maar glad eruit geschoven .de verkoper geeft niet thuis...  dit is al de derde draagarm wat nu..

Ludo

Scanpech?. 
Linkerkant ook maar even loshalen/vervangen.

rhodesian

ja was het maar scantech maar het was deze keer van de volvo dealer

Ludo

Origineel Volvo dus?.
Lijkt me wel sterk dan, dat de dealer moeilijk doet over garantie.
Termijn overschreden, of wat is zijn uitleg dan?.

rhodesian

dat het niet kan met normaal weg gedrag maar ja met die honderden drempels die ze hebben  neergelegd??

Ludo

Tenzij je afgelopen jaar een paar ton op de klok hebt gezet, is dat grote onzin.
Wil hij dan beweren dat alle auto's binnenkomen in minder dan een jaar, voor nieuwe draagarmen omdat er honderden drempels in NL geplaatst zijn?.  ;D :eusa_doh:
Onderdelen horen langer dan een jaar mee te gaan, is dat niet het geval dan heb je recht op vervanging daarvan.
Laat je niet met een kluitje het riet in sturen...

FGG

Citaat van: Ludo op 24-02-2012 16:29:25
Scanpech?

Citaat van: rhodesian op 24-02-2012 19:26:35
ja was het maar scantech maar het was deze keer van de volvo dealer

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

niwesa

CiteerIk ben al bijna 3 jaar aan het zoeken.

Bij mij ook het geval, nooit problemen bij de APK, nergens speling of kapotte rubbers. Het is ontstaan na het verlagen.
Als het vochtig weer is heb ik ook nergens last van.

Ga van het weekend proberen om een stukje tuinslang om de onderste wikkeling van de veer te schuiven. Schijnt dat dat nog wel eens wil helpen.
Verkoopt helaas zijn mooie V70