305 mm klauwen en schijven van Alfa erop ???

Gestart door Mark Bovee, 21-02-2012 18:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: innocenti op 13-03-2012 20:42:22
Citaat van: spekkie99 op 10-03-2012 20:47:41
Is er iets mis met de porsche set of is het knutselen gewoon leuk  ;)
:) Ik vind het leuk een poging te doen 16"wintervelgen te behouden en houd me van de straat.
En ben er van overtuigd dat je met onderstaande klauwen meer remvermogen moet kunnen halen zonder spacers te gebruiken op Comets en Satelites. http://www.vetteweb.com/tech/vemp_0602_corvette_c5_brake_pad/photo_05.html

die zien er in ieder geval slanker uit dan de porsche klauwen, dat zijn vette joekels.
maar ze moeten vooral minder breed zijn..

knutselen is altijd leuk  ;D
succes!

Martijn_B

Hoi,

Ik vroeg me af of je al iets verder bent gekomen met de corvette remklauwen! Ik ben er een beetje op gebrand om de 305mm schijf en mijn titans te behouden en toch een bescheiden remupgrade te doen in de vorm van 2-zuiger (of 4 als het past) remklauwen.

Hoor je graag!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

innocenti

Nog niet verder gekomen dan snel gepast op n fusee met 302 schijf. Maar ontbreekt aan tijd, dus klauwen liggen in n hoek.

Stuur me maar n PB als je mn project voort wil zetten. Fusee moet aangepast worden. 1 montagegat kan gebruikt worden, 2de moet bijgemaakt worden.

Wibren

D'r schijnt nu wel een BBK set te zijn met klauwen van een alfa :eusa_whistle:



1997 V70R ex-AWD: Trackday driver