Wie kan mij het komende jaar helpen? Ik ben geflest!

Gestart door LouisXIV, 29-01-2012 15:48:10

Vorige topic - Volgende topic

johnn54

Even over de garantie.
Als ik het goed begrepen heb, ben je tijdens je garantieperiode al met je klachten bij die garage geweest.
Het blijkt nu dus dat ze e.e.a. niet hebben opgelost (maar verdoezeld).
Volgens mij blijft dit dan gewoon onder je garantie vallen.
Eventuele 'nieuwe' klachten uiteraard niet meer.
Ik denk dat de bovag hiervan in kennis stellen toch wel een juiste optie is.
Je hebt zelfs een kans dat ze contact met jou gaan opnemen om het alsnog (goed) te herstellen (nadat ze bericht van de bovag hebben gehad natuurlijk)

LouisXIV

Kleine update;

Het gaat lekker met de Volvo het koelvloeistof lampje is na de vervanging van de sensor defintief uit. De overige zaken worden medio april/mei opgepakt door de garage die ook het systeem heeft schoongespoeld. Er werkt daar een oud Volvo monteur die met de vut is en die gaat er rustig aan sleutelen en het "lijstje" afwerken. Ik ga trouwens absoluut niet richting Bovag want ik wil dit hoofdstuk sluiten. Dat is voor mij gewoon het beste. Ik rijd momenteel niet heel veel met de Volvo maar als ik er in rij rijdt hij top.

Vanaf volgende week ga ik rustig aan weer naar mijn werk (opbouwen) dus het gaat weer de goede kant op.  :)
Vanaf dan ga ik de Volvo voor het eerst sinds ik hem heb dagelijks gebruiken voor mijn woonwerkverkeer. We hebben namelijk de Hyundai verkocht  :eusa_dance:
Ik hoop dat de benzine prijzen dit jaar nog wel beneden de 2 euro blijven want 140 per tank is wat veel.

elianmars

LouisXIV

UserID6342

Fijn om te horen Louis dat het vooral al wat beter met jezelf gaat.  De auto is dan bijzaak, maar als het zo opgelost kan worden is het toch ook goed.

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 21-02-2012 08:06:49
Fijn om te horen Louis dat het vooral al wat beter met jezelf gaat.  De auto is dan bijzaak, maar als het zo opgelost kan worden is het toch ook goed.
De auto is ook bijzaak en daarom ga ik het ook op deze manier oplossen. Neemt niet weg dat ik toch ook eens op een sleuteldag ga kijken wat ik kan leren en wie ik kan helpen met aangeven van gereedschap e.d. En op termijn ook eens iets zelf ga proberen.

UserID6342

Citaat van: LouisXIV op 21-02-2012 08:28:20
De auto is ook bijzaak en daarom ga ik het ook op deze manier oplossen. Neemt niet weg dat ik toch ook eens op een sleuteldag ga kijken wat ik kan leren en wie ik kan helpen met aangeven van gereedschap e.d. En op termijn ook eens iets zelf ga proberen.
Zeker doen Louis en het is ook altijd erg gezellig.  Je kunt op die manier er ook heel snel achterkomen of het zelf sleutelen wel iets voor je is of niet.

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 21-02-2012 08:37:54
Citaat van: LouisXIV op 21-02-2012 08:28:20
Zeker doen Louis en het is ook altijd erg gezellig.  Je kunt op die manier er ook heel snel achterkomen of het zelf sleutelen wel iets voor je is of niet.
Ik denk dat ik 12 mei ook maar eens kom kijken/helpen in Waddinxveen bij Hooftman dat is lekker dichtbij ;-). Ik heb er zin

henry classic v70

Weet je wat ook errug leuk is Louis, om eens kennis te maken met verschillende forummers...
Nou weet ik dat de achterhoekmeeting wordt bezocht door een aantal forumsleutelaars, misschien handig om daar eens heen te gaan ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 21-02-2012 17:51:17
Weet je wat ook errug leuk is Louis, om eens kennis te maken met verschillende forummers...
Nou weet ik dat de achterhoekmeeting wordt bezocht door een aantal forumsleutelaars, misschien handig om daar eens heen te gaan ;)

Louis kent er in ieder geval al twee, Thuur en ondergetekende ;D