Familiemeeting op zondag 29/8

Gestart door BartT5R, 23-07-2004 16:57:40

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Zo moet het inderdaad.
cu tomorrow
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

TTT242

OK, tot morgen in Tessenderlo :D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Raf

sorry, maar ik ben er niet bij!
spijtig maar volgende keer beter!

Raf
De gustibus non disputandum est!

nOOb

Het was vandaag idd een geslaagde meeting.
Het was gezellig, maar we waren niet de enige die besloten hadden om een mini-meeting te organiseren.
Blijkbaar waren er ook opel fanaten en een aantal oldtimers.
Heb wel gezien dat mijn volvo toch nog een aantal faceliften nodig heeft om er zo uit te zien als een aantal forumleden ( showroomstaat )
gr. Nico

BartT5R

Hierbij de foto's, om de mod's te helpen heb ik thumbnails geplaatst, klik op de thumbs voor de grote foto.

Zo,
het was een leuke en gezellige namiddag, het was net iets te druk om een mooie groepsfoto te maken van alle roffels naast elkaar.
Maar zeker voor herhaling vatbaar. ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Roy_Heitzer

Heee Robert,hoe was je vakantie???En hoe trok het zwarte gevaar het caravannetje???? ;D ;D ;D
Wel een gek gezicht om je ex-auto op de foto te zien!
Blijft een mooie bak!!

Groeten Roy

BartT5R

Citaat van: T5R4EVER op 29-08-2004 22:04:30
Heee Robert,hoe was je vakantie???En hoe trok het zwarte gevaar het caravannetje???? ;D ;D ;D
Wel een gek gezicht om je ex-auto op de foto te zien!
Blijft een mooie bak!!

Groeten Roy
Ik vond hem al zo mooi, en toen Robert vertelde van wie die was geweest wist ik het meteen, hij is net zo mooi onderhouden als je gele  :o

Rijns_t5r

hee roy,ja beste vakantie gehad hoor,ja de t5r trok het caravannetje van 1600 kg op het gemakkie door de bergen hoor,alleen  erg last gehad met slingeren kon niet harder als 100km per uur,maarja ben toch gekomen waar ik wilde espanje.maar kom binnenkort ff buurten,bel je wel.
hee bart was leuk joh de meeting en hele mooie fotoos hoor;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS