Officiële foto's V40 gelekt

Gestart door t_w, 26-02-2012 12:41:28

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Tja, ik vind er wel wat van. Maar jammer dat er dan door sommigen altijd weer gezeurd wordt als iemand iets over een Echte Volvo (FH) post. Snap je de dubbele standaard?

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 27-02-2012 16:50:15
Tja, ik vind er wel wat van. Maar jammer dat er dan door sommigen altijd weer gezeurd wordt als iemand iets over een Echte Volvo (FH) post. Snap je de dubbele standaard?

Wat is dan een échte Volvo?

Overigens vind ik 't stuk tussen de A- en de C-stijl wel behoorlijk wat BMW-trekjes hebben.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rayman

Vind hem op foto's niet gek. Maar Wat Turbogeek zegt kan ik me wel in vinden. Mooi op persfoto en in de showroom, maar zodra de eerste leasehokken loskomen denk je van: mwoaah...

Een echte volvo? Geen idee... Ik wist 't niet meer ;D

Boemeltje

Mooi broertje van de V60 :) Vind het dashboard (zeker de tellers) niet zo geweldig, maar exterieur is wel erg cool :D

Joris_Scholte

Citaat van: FGG op 27-02-2012 19:49:01

..
FH, 850, 960, 240, om maar wat dwarsstraten te noemen...

Kingfisher

Citaat van: tom480 op 26-02-2012 16:43:06
Mooie ding, Als ze zouden zeggen dat het een nieuwe C30 was had ik het ook geloofd ;D.
+ 1
Maar er was toch ook sprake van een kleine station obv de C30 die zou komen of is dat al weer achterhaald?
Zo niet, dan vraag ik me af hoe klein die dan wel niet zou worden, aangezien deze V40 al erg klein oogt.

Wel mooie wagen trouwens.

razorx

Ik vind dit er niet verkeerd uitzien.

Vooral dat neusje: Alsof die rechtstreeks is overgenomen van één of andere onzalige nietsontziende roofvis uit de onderwereld.
Wel stoer. Interieur vind ik erg bling bling. Alsof Dacia een luxe model op de markt wil zetten.
Qua ruimte lijkt het me niets. Als het dan toch klein moet vind ik die C30's erg leuk.

Desalniettemin in mijn ogen een mooie auto met een eigen gezicht.
Tja was is een echte Volvo? Tijden veranderen, de smaak van het publiek ook. Ik was vroeger ook mooier. ;)

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 27-02-2012 20:23:46
Citaat van: FGG op 27-02-2012 19:49:01

..
FH, 850, 960, 240, om maar wat dwarsstraten te noemen...

Want?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Florian, Joris nemen we toch al lang niet meer serieus. Die vindt alles wat niet vierkant is, niet mooi.
Een Volvo is een echte Volvo als er Volvo op staat.  :eusa_whistle:

Joris_Scholte

Niet helemaal wat ik vind, Ben, maar toe maar.... :eusa_silenced: :-X

Daf46

Blijkbaar is ie motorisch ook nog leuk uit te rusten: "... tot de T5 turbo met 186,7 kW (254 pk)"

fpede

Alleen spijtig dat dat een 4 cillinder is.... :'(

Citaat van: Daf46 op 28-02-2012 09:13:03
Blijkbaar is ie motorisch ook nog leuk uit te rusten: "... tot de T5 turbo met 186,7 kW (254 pk)"

Daf46

Citaat van: fpede op 28-02-2012 09:19:39
Alleen spijtig dat dat een 4 cillinder is.... :'(

Citaat van: Daf46 op 28-02-2012 09:13:03
Weet je dat zeker ?

fpede

azo,... had op het volvoforum gehoord dat iemand voor een t5 ging in zijn v60 ,... en daar werd gezegd dat dat een 4-cillinder was...
ben blij dat het in dit geval niet zo zou zijn... :eusa_dance:

edit: het is dus toch mogelijk...

Johann

Alleen maar icm die schijt automaat en alleen voor de US markt (Denk ik).
Hopen dat Volvo voor NL een deurtje open zet voor grijze import. Kunnen ze ventiel toch nog een paar auto's meer verkopen.