V70R

Gestart door R-K, 26-02-2012 22:13:24

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: Sem op 29-02-2012 09:51:16
Wat n mooie V70 zeg! En (sorry Henry) in de mooiste kleur voor een V70...  :eusa_clap:  Ik ben jaloers!

Vooral met donkere Comets vind ik hem helemaal af! Heerlijk...  Die koplampen zijn niet echt mijn ding, maar das niet zo erg, want in de tijd dat ik hem van je overneem gaan ze er gewoon weer uit..  :eusa_shifty:

Oja.. Foto's interieur? Handbak of automaat?

p.s.  Ik heb ook altijd wat met Sierra's 2.3 V6 gehad.. heb er 3 gehad. 1x GL uit 1986 2x Ghia uit 1983. Laatst nog een 2.8 XR4i gehad.. ik denk de mooiste van NL.. en heb ik verkocht aan N I E L S op het forum. Gelukkig maakt N I E L S hem alleen maar mooier. :)

Zou ik dan toch de verkeerde hebben verkocht 2 jr geleden.. :eusa_think:

... Nope ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

marcoz84

Welkom, nette bak!

daanium

Mooie V70R !
ik vraag me af, wat is allemaal het verschil tussen een 'gewone' T5 en een R?
natuurlijk de voorbumper en de tellerplaat, maar toch zeker nog meer dan alleen die twee dingen???
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Wout309t

Interieur, en in het geval van een handbak, een 'sper' en een grotere turbo. Verder de wielen. Veel is het inderdaad niet.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Justin-850

Hallo en welkom vanuit (eveneens) Apeldoorn! :D

Veel plezier op het forum en tot spottens!

Gr. Justin

R-K

Als dit"normale "stoelen zijn. Vol leer, verwarmd en electrisch verstelbaar.Hoe zien "speciale "stoelen er dan uit. :eusa_think:
Ronald

)()()sT

Zo, maar dan uiteraard donker...

Het middendeel is alcantare met ruit-stiksel.

Rob850turbo

dat stuur , ben ik naar op zoek , in de kleur wallnut black , kan genoeg wallnut red vinden maar nergens wallnut black.

Rob850turbo

daar lijkt het wel op! :D

Elsje

Welkom hier Leuk nog een zilveren R uit 1998 Dit is mijn interieur aluminiuminleg, alcantarastuur (helaas vervangen voor leer). Een R heeft standaard verlaagde nivomats.

Oh en ik zag een foto van een R bumper met lip eronder. Laat die maar weg hij is al mooi genoeg zo.

R-K

Dank jullie wel voor alle foto's en uitleg ; :D. Ben weer een stukje wijzer geworden :eusa_clap:

R-K

Toch nog wat foto's van de Ford gevonden. ;D.
De echte volvo freaks moeten maar even door scrollen. :eusa_shifty:

en voor de liefhebber ook nog een fijne v6.