Black stone project

Gestart door de geneRaal, 29-02-2012 12:44:42

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Stuur mij jouw adres in een pb en dan vraag ik of ze het bij PostNL afgeven en naar jou toe sturen. Dan hoop ik dat het met een kleine spacer lukt, en de boel verantwoord blijft om mee te rijden.

vasquez

Als je Titans wil behouden zij R klauwen geen niet de meest verstandige optie, dat past gewoon niet, is gewoon een lastige velg, is bekend.

Vroegah gebruikt men hiervoor AP Racing of Porsche remklauwen, maar ook Alfa Brera Brembo remklauwen kunnen met Titans samen.

Of ff berichtje sturen naar Eric de Vries? De vader van Dave, die had op zijn R ook een setje hele grote remklauwen die gewoon onder zn Volans paste, zonder spacer geneuzel.

V70R^2

Die alfa klauwen nemen nog meer plek in dan die R klauwen, ik heb ze beide naast elkaar liggen, en die van de alfa's lijken nog meer plek in te nemen.

De diameter van de schijf is denk ik meer bepalend, gezien de spaken aan de buitenkant allemaal naar binnen komen. EricL rijd ook met volans en mooie AP & brembo klauwen (die wisselt momenteel van BBK).

Maar dat is 320 mm dacht ik.

Hans Duiven

Lijken? Heb je ze wel opgemeten?  ;D

Miyel

Ik heb een setje Porsche Boxster klauwen achter Titans. Wou eerst met 302 schijven maar moest naar 320 icm 3mm spacer omdat de Titan spaken in het hart te dik worden (naar binnen komen). Met 320 ook overigens maar daarvoor de spacers.
Edit: link Zoek even op 'BBK voor €500' ofzo, daar had ik het beschreven.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

de geneRaal

De klauwen die ik heb lopen ook in het hart aan maar ook waar de spaken naar binnen komen.
Ik hoop met wat zoeken met spacers dat de orginele velg gaat passen.
Er zitten geen brackets om de klauwen te bevestigen,de klauwen passen zo op het fuseestuk.
Dat is echt netjes gedaan.
Mooie fotoreportage  ;)
Blackstone under construction

Sbv

Originele Pegasus passen prima met die remmen, zowel de 17 als de 18" Nadeel daarvan is alleen dat het 8J breed is

de geneRaal

Citaat van: Sbv op 04-11-2018 15:47:38
Originele Pegasus passen prima met die remmen, zowel de 17 als de 18" Nadeel daarvan is alleen dat het 8J breed is

En waaraan herken ik de orginele velgen van een foto?
Kan ik iets zien aan de R of nog wat anders?
Imitatie past niet?

V70geRwin

Citaat van: de geneRaal op 05-11-2018 12:40:42
Imitatie past niet?

17 inch imi past niet, 18 wel geloof ik.

de originele velgen loopt de rand duidelijker door in de spaak, zeg maar de binnenste rand van de hoepel.
Zie je dat de spaak strak doorloopt naar de rand van de velg is het een imi.

Wil je perse bij Volvo velgen blijven?

Sbv

Citaat van: de geneRaal op 05-11-2018 12:40:42
Imitatie past niet?
Het is aan de spaken duidelijk te zien.

de geneRaal

Vanavond verder gegaan met opbouw en de vloeistoffen vullen.
Het hield al op bij koelvloeistof vullen want hij lekt bij de onderste kachelslang.
Het zit geklikt met een klemmetje.
Moet je deze vevangen of is er wat anders aan de hand?

Ik heb diverse keren de slang eruit en er weer in geklikt maar hij blijft lekken :eusa_shifty:

NinaPaul

Rubberen ringen vervangen, maar ikzelf zou de complete doorvoer vervangen (als set te bestellen).

(EDIT: Voor mijn beide GLT's was dat volvo nr. 3522035, losse set is volvo nr. 3545662)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

de geneRaal

Citaat van: NinaPaul op 05-11-2018 20:17:42
Rubberen ringen vervangen, maar ikzelf zou de complete doorvoer vervangen (als set te bestellen).

(EDIT: Voor mijn beide GLT's was dat volvo nr. 3522035, losse set is volvo nr. 3545662)
Ik zal morgen nog eens de boel even goed nakijken
Had ik beter met het blok eruit moeten doen🙄

Miyel

Zit de o-ring er nog wel in? Met de pink even voelen ;)
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

rjverbrugh

Idd de o-ringen vervangen. Heb niet je hele blog gelezen, maar zit er ook een nieuwe kachelradiator in?