even voorstellen met de nieuwe roffel

Gestart door Ruben Eijlers, 07-03-2012 22:43:52

Vorige topic - Volgende topic

Ruben Eijlers

hallo forumleden,

vorige maand mijn eerste auto gekocht en omdat ik na een proefrit in een 460 meteen verkocht was aan volvo heb ik een ritje gemaakt in een 850 glt en heb hem meteen gekocht

het is een 1992 glt sedan met lichtmetalen r velgen een jaar apk en een beetje extra geluid achterin, subwoofer+versterker (deze zaten er al toen ik hem kocht)

Ruben (uit arnhem)

850 2.5 GLT

hathü

UserID6342

Hoi Ruben, welkom hier en veel plezier hier en met je auto natuurlijk.  Als je nog onderdelen nodig hebt of wat zoekt, hebt exact dezelfde in kleur staan qua plaatmateriaal wat mijn oude auto voorheen was. Al het plaatwerk er van is goed en strak de motor is kapot gelopen.

grijzev70tdi

Mooi hoor! Veel plezier ermee! En welkom hier. Heb je nog meer foto's?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

volvobug

Welkom, strak in de lak na 20 jaar ! Veel plezier, ennuh, waar in Arnhem is die foto genomen, kan die rietgedekte schuur met nieuwere bouw woningen op de achtergrond ff niet plaatsen.

Groet Ruud (ook Arnhem)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ruben Eijlers

bedankt! foto's zal ik uploaden, genomen vanuit wat andere hoeken etc.
er zit een kleine buds in de achterklep maar daar kom ik aan toe als ik wat tijd heb. voor de rest
nog helemaal strak in de lak! sonde dat je motor kapot is gelopen maar ik zal het in me achterhoofd houden ;)

deze foto is genomen bij mijn vaderlijk huis in soest (daar hebben ze ruimte voor grote rieten daken)
ikzelf woon in het centrum.
850 2.5 GLT

henry classic v70

Welkom, ziet er inderdaad nog mooi uit... helemaal als je bedenkt dat íe al 20 jaar ervaring heeft :eusa_clap:
Maar zie ik nu 5-gaats Pegs.. zit er standaard (bij een '92-er GLT) niet 4-gaats onder :eusa_think:
Zou kunnen dat er een up-grade heeft plaatsgevonden middels en ander onderstel, hoef je dat al niet meer te doen :eusa_dance:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Ruben
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4