Het advertentieboard

Gestart door Ben, 07-03-2012 12:31:25

Vorige topic - Volgende topic

ronnievolvov70

uuuuh ja ludo gooi jij je auto maar in de kliko

Vulk

Ik zou het verstrengen eigenlijk. Naar 100 posts ofzo.

Als ik hier iets in het advertentieboard zoek, dan ga ik er van uit dat dat allemaal gekende en vertrouwde mensen zijn.
Als ik wil bedrogen worden ga ik wel naar marktplaats.

Spijkerhard

Ik zeg eerst een poll hoe lang een advertentie mag staan...   :eusa_dance:
Lekker open gooien, oude advertenties verdwijnen vanzelf naar de horizon.... toch?

Of zoals bij Autoscout, een mailtje/berichtje dat de advertentie na x dagen verwijderd wordt, met een optie om te verlengen...

Ik heb een auto al een half jaar te koop staan, maar gooi 'm echt niet weg.

Heb ook een paar knappe Cetus velgjes liggen, die gooi ik ook niet weg... het gaat er toch om dat het forum opgeruimd blijft, niet m'n schuur...
V70 D5 '02
ex: 854, V40, 440, 66
(528i + M3Qp)

Jack v

Citaat van: ronnievolvov70 op 07-03-2012 19:36:14
uuuuh ja ludo gooi jij je auto maat in de kliko
slechte jeugd gehad of zo?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Citaat van: Jack v op 07-03-2012 19:40:06

Kijk, niet iedereen wil het bot van een oude volvo hebben natuurlijk binnen 4 weken. Als je hem dan nog niet verkocht hebt plaats je toch gewoon nieuwe advertentie? Zie het probleem niet.... :eusa_snooty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jack v

Citaat van: grijzev70tdi op 07-03-2012 19:42:44

Kijk, niet iedereen wil het bot van een oude volvo hebben natuurlijk binnen 4 weken. Als je hem dan nog niet verkocht hebt plaats je toch gewoon nieuwe advertentie? Zie het probleem niet.... :eusa_snooty:
tadaaa :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Citaat van: ronnievolvov70 op 07-03-2012 19:29:32
en dan na 4 week??

als je het dan nog niet verkocht hebt???

weer opnieuw alles adverteren??

das bullshit  dat gaat nergens over natuurlijk dus jullie verwachten dat jullie je product voor 4 week verkocht hebben???

dat gaat nergens over
En na 4 weken kopiëer je advertentie weer uit je postvak uit en hij staat er weer voor 4 weken, dus ik zie dat probleem niet.
Bovendien staat hij dan weer bovenaan de lijst, dus heb je weer meer aandacht.

Ik sluit me aan bij Jack, is vast een slechte jeugd dat je gelijk zo reageerd.

Groet,
The Demon.

verron

Citaat van: grijzev70tdi op 07-03-2012 19:42:44

helemaal mee eens. :eusa_clap:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

ronnievolvov70

meeloper zijn is lekker makkelijk he

grijzev70tdi

Dan reageer je toch op mij ??? maakt mij verder niet uit hoor, maar om nou gelijk zo'n taal uit te slaan.... :eusa_naughty:

verron

Op marktplaats verloopt je advertentie ook en moet je hem opnieuw plaatsen dus waarom zou dat hier een probleem zijn dan? Is niks mee loperig aan hoor.........
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

ronnievolvov70

dit is toch geen marktplaats??

en op marktplaats verloopt je adver ja maar daar kun je vooraan zijn zodat je niet ales over nieuw hoeft te doen

grijzev70tdi

ronnievolvov70

BBS

Citaat van: Sem op 07-03-2012 12:38:03
Open...   Als iemand nieuw is, maar toch iets interessants aan te bieden heeft is dat toch alleen maar mooi? We kunnen er zelf tenslotte beter van worden.. ;)

Dat klopt, maar is is dan niet handiger om inderdaad zoals Hans aangeeft een termijn van 4 week aan te houden voor de advertentie?

Maar is het dan ook mogelijk, om aan te geven in het advertentieboard dat het om een betrekkelijk nieuw lid gaat?
Anders loop je het risico, dat er wel betaald gaat worden voor de onderdelen/auto's maar de levering uit blijft? Dat staat het hier vol met klachten over het een en ander.

Een ander idee zou kunnen zijn:
Lid moet langer lid zijn van het forum bijvoorbeeld 2 maand en >10 posts geplaatst hebben.
Zolang het lid nog niet aan deze voorwaarde heeft voldaan het gehele advertentieboard afschermen. Dat wil zeggen, niet zichtbaar voor het betreffende lid.

Pas als het lid aan bovenstaande voorwaarden heeft voldaan, dan wordt ook voor hem/haar het advertentieboard zichtbaar. ;)
Volvoloos....