Even voorstellen

Gestart door DH, 04-04-2004 11:12:12

Vorige topic - Volgende topic

DH

Ben sinds vandaag 04-04-04 lid van het forum

Ik ben Dennis v.H. 32 jaar en sinds mei 2003 in het bezit van een roomwitte 850 2.5 10V km.stand 230.000

Na jaren verschillende merken te hebben gereden waaronder meerdere Opels,Mazda,Bmw en Peugeot
heb ik nu eindelijk mijn merk gevonden.

Graag zou ik willen weten of iemand bekent is met Verkerk uit Utrecht want hoewel mijn 850 zeer goed bevalt heb ik daar een mettalic rode 850 estate holiday
zien staan met een kleine 146.000 km op de teller, die mijn intresse gewekt heeft.

Alvast bedankt!

Mvg. Dennis

ronkuh

Welkom op het forum !
Ik woon in Hilversum maar ben nog nooit in Utrecht naar de Volvo dealer geweest dus daar kan ik je niet bij helpen. Heb wel de auto even bekeken op autoboulevard.nl en het lijkt op het eerste gezicht een mooie auto (mooie kleur). Maar van een foto kun je niet veel zeggen natuurlijk. Vraagprijzen blijf ik mij over verbazen bij deze auto's. 7950,- Euro voor een auto van 1996 ???!!!! Het zal wel heel normaal zijn voor een Volvo 850 ? Het is natuurlijk wel wat waard dat 'ie bij een Volvo dealer staat en daardoor de historie misschien bekend is.
Kortom: aan mij heb je niet veel, ik wens je wel veel succes en wijsheid als je de auto wilt aanschaffen.

denkweb

je krijgt ook meestal een relatief hoge inruilprijs terug bij de dealer, dus kan het nog meevallen..

volvopieter

Van harte welkom, veel veilige roffelkilometers en leesplezier gewenst.

bart

Verkerk maarsenbroek , nieuwegein, wel goeie ervaringen mee , goede service , weet niet voor okasies. In nwegein staat een t5 94er voor veel te duur... Heb verkoper geadvseerd om daar maar min. 20% vanaf te doen , staat er ook al weet ik hoelang.... Hij vond het zelf ook wel teveel...

mr T

Citaat van: DH op 04-04-2004 11:12:12
Ben sinds vandaag 04-04-04 lid van het forum

Ik ben Dennis v.H. 32 jaar en sinds mei 2003 in het bezit van een roomwitte 850 2.5 10V km.stand 230.000

Na jaren verschillende merken te hebben gereden waaronder meerdere Opels,Mazda,Bmw en Peugeot
heb ik nu eindelijk mijn merk gevonden.

Graag zou ik willen weten of iemand bekent is met Verkerk uit Utrecht want hoewel mijn 850 zeer goed bevalt heb ik daar een mettalic rode 850 estate holiday
zien staan met een kleine 146.000 km op de teller, die mijn intresse gewekt heeft.

Alvast bedankt!

Mvg. Dennis

Hoi,

ik heb in augustus vorig jaar een mooie V70 uit '99 met 156000km gekocht bij Verkerk.
Bij aflevering waren niet alle afgesproken punten gedaan, o.a. de distributieriem was niet vervangen. Ook zou er een lichte schade aan de deur weggespoten worden.

De distributieriem wilde ze niet vervangen omdat dit nog niet nodig was, ook al stond dit zwart op wit op de aankoopovereenkomst, de schade is wel weggespoten.

In de garantieperiode ben ik goed bekend geraakt met de werkplaats in De bilt en Utrecht, de auto is vele malen aangeboden geweest voor diverse zaken. Ben ontevreden geraakt omdat problemen niet opgelost werden en dat ik nota's kreeg voor de leenauto. Hij is bijvoorbeeld 4x naar de garage geweest omdat de lampjes van de ecc knipperden, 3x voor de handrem, 3x voor het niet in de versnelling kunnen zetten en zo verder.

Omdat het vertrouwen weg was heb ik mijn auto na 7 maanden en 6000 km, 1 maand na de garantie, voor een APK bij een andere dealer gebracht. Ook een nieuwe APK kon er niet af bij aflevering  :(

Resultaat was 2200 euro aan onderhoud, o.a. stuurkogels, accu, versnellingsbak moest eronderuit, banden waren scheef afgesleten(6-1,5 mm) door erg foute uitlijning, wissers, remblokken en zo nog veel meer.

ik heb een vervelende bijsmaak overgehouden aan Verkerk, en heb inmiddels op het werk meer reacties gehad van soortgelijke aankopen. Begrijpen doe ik het niet, het is een bedrijf wat een naam hoog te houden heeft.

Wat mij betreft geen aanrader........
Gr. Marcel

ed

Was al 4 maanden geleden dat Dennis zich aanmeldde ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!