De Elandruiters deden de Carbagerun voor St Hoogvliegers en is nu verkocht!

Gestart door verron, 16-03-2012 18:58:21

Vorige topic - Volgende topic

verron

Citaat van: Hans Duiven op 18-04-2012 22:38:25
Citaat van: verron op 18-04-2012 21:21:06
En weer een up-date voor vandaag. Hij is nog lang niet vol, maar als hij vol is gaan we op het dak verder  ;D

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QKAHPPFD.jpg

Jan Lammers marketing  ;D

http://www.slotforum.com/images/SCX/61820-Dome-Judd-600.jpg

Das leuk voor op het dak! witte en zwarte vlakken.......kan op de motorkap ook natuurlijk.
Ik heb me met de runner ook voor 10 juni aangemeld hoor ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

rogerV701998

Citaat van: verron op 18-04-2012 21:00:27
Wederom is maar weer eens gebleken dat de wereld soms heel klein kan zijn. Voor de Carbage Run hadden we een mooie Volvo 850 gevonden. Blijkt het dat de mensen van wie wij deze zouden kopen van zeer nabij met stichtings als de Stichting Hoogvliegers te maken hebben gehad! Uit dank voor onze inzet en het gekozen goede doel, hebben zij besloten de Volvo aan ons te schenken............wij, de Elandruiters, werden daar wel even stil van.  Als dat geen mooie gedachte is om een goed doel te steunen..........

Beste familie, onze hartelijke dank namens de stichting Hoogvliegers :eusa_clap:

Geweldig! :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Wederom is maar weer eens gebleken dat de wereld soms heel klein kan zijn. Voor de Carbage Run hadden we een mooie Volvo 850 gevonden. Blijkt het dat de mensen van wie wij deze zouden kopen van zeer nabij met stichtings als de Stichting Hoogvliegers te maken hebben gehad! Uit dank voor onze inzet en het gekozen goede doel, hebben zij besloten de Volvo aan ons te schenken............wij, de Elandruiters, werden daar wel even stil van.  Als dat geen mooie gedachte is om een goed doel te steunen..........

Beste familie, onze hartelijke dank namens de stichting Hoogvliegers :eusa_clap:
Wat een geweldig gebaar zeg :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Kan me heel goed voorstellen dat jullie daar stil van vielen, ik moest zelf ook even slikken....

)()()sT

Idd. mooi!

Trouwens: ik heb op de weg van Limbo naar Friesland op de Facebook app. een hele chat kunnen "volgen" ;D Volgens mij klopte er iets niet helemaal :D

verron

Ja ik weet het Joost. Ik vind het persoonlijk vreselijk irritant maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen  :eusa_wall: :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: )()()sT op 19-04-2012 07:41:14
Idd. mooi!

Trouwens: ik heb op de weg van Limbo naar Friesland op de Facebook app. een hele chat kunnen "volgen" ;D Volgens mij klopte er iets niet helemaal :D

Jij ook al? ;D

Robster480

Citaat van: elianmars op 19-04-2012 12:34:13
Citaat van: )()()sT op 19-04-2012 07:41:14
Idd. mooi!

Jij ook al? ;D

Blijft leuk ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

StefanCJ

Citaat van: Dirk342 op 19-04-2012 06:58:54

Wat een geweldig gebaar zeg :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Kan me heel goed voorstellen dat jullie daar stil van vielen, ik moest zelf ook even slikken....

Geweldig gebaar, heel erg mooi  :eusa_clap:

ulkeman

even weer een update.

vanavond zijn we bij ben geweest,
en hebben we het een en andere door gesproken voor het goede doel.
we gaan diverse hoogvliegers dagen af zodat eventueel de kinderen ook en rondje mee kunnen in de auto.
en de planning is om de auto op het vkb neer te zetten om zo meer sponsors te werven voor het goede doel  :eusa_dance:
verder hebben we voor iedereen die op de meetings een handtekening zet een sticker.

kortom veel leuke ideeën opgedaan, en nu maar hopen dat we na de run en zeer leuk bedrag kunnen overhandigen mede door jullie hulp :eusa_clap: :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

verron

Ik had het niet beter kunnen verwoorden stephan......
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

ulkeman

zo meteen gaan we de auto ophalen bij forum lid piedor.
denk dat er vanmiddag wel wat foto's zullen volgen :D

afdeling dalfsen

blauweroffel

Citaat van: ulkeman op 21-04-2012 08:24:35
zo meteen gaan we de auto ophalen bij forum lid piedor.
denk dat er vanmiddag wel wat foto's zullen volgen :D

Het is al bijna twee uur middag en ik zie nog steeds geen foto's......... ;D ;D

BR

ulkeman

de auto is zojuist gearriveerd in dalfsen  :eusa_dance:

paar heel toevallige dingen meegemaakt.
dat deze auto op onze pad kwam heeft zo moeten zijn.
we rijden daar weg op de snelweg zet ik de radio aan ( stond heel toevallig op radio veronica )
en wat denk je dat er op is? jawel een interview over de stichting hoogvliegers.
hoezo dit kan geen toeval zijn?

afdeling dalfsen

blauweroffel

Citaat van: ulkeman op 21-04-2012 14:31:36
de auto is zojuist gearriveerd in dalfsen  :eusa_dance:

paar heel toevallige dingen meegemaakt.
dat deze auto op onze pad kwam heeft zo moeten zijn.
we rijden daar weg op de snelweg zet ik de radio aan ( stond heel toevallig op radio veronica )
en wat denk je dat er op is? jawel een interview over de stichting hoogvliegers.
hoezo dit kan geen toeval zijn?

Mooi! :eusa_clap:

Hoest interieur?

BR

ulkeman

het interieur kan wel een beetje aandacht gebruiken.
waar onder de bijrijders stoel daar is een gat in gebrand door de stoel verwarming.
verder ben ik nog wat dingen onderweg tegen gekomen.

1. de temperatuur meter loopt op tot 10 voor 3 en blijft dan een beetje schommelen ( denk aan thermostaat vervangen en de sensor)
2. auto trilt erg bij 140 tot 180
3. ruitenwissers moeten vervangen worden ( heb paar regen buien gehad onderweg en zicht was nul.
4. achterruitenwisser doet het niet (na dit ene ritje zit de achterruit al helemaal dicht.)
5. voorbumper is kapot.
6. achterbumper is kapot.
7. hij gooit er wat olie uit ( de auto die achter me reed kreeg een mooi waas over de voorruit )
8. enkele keeringen lek.
9. banden scheef afgesleten.
10. stuurt niet helemaal lekker ( denk dat hij uitgelijnd moet worden )
11. voorscherm beschadigt ( de vervangers liggen al achter in )
12. zal nog wel meer dingen tegen komen ;D

dus tevens een oproep!!!
wie heeft er nog een voorbumper en achterbumper liggen in de juiste kleur? ( geloof dat het 417 is ? )
en wil deze sponsoren aan de runner?
alvast bedankt namens ons 4.

afdeling dalfsen