De Elandruiters deden de Carbagerun voor St Hoogvliegers en is nu verkocht!

Gestart door verron, 16-03-2012 18:58:21

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Volvoloos....

The Demon

Citaat van: verron op 09-10-2012 20:51:31
Citaat van: The Demon op 09-10-2012 20:47:41
Dan gaat de oplossing niet ver(ron) meer zijn.
Het is jammer dat je zover weg woont anders kwam ik wel even helpen in de avonduren.

Groet,
The Demon.

gaaf man, had me echt heel leuk geleken.........maar ik moet die dingen zelf ook kunnen. even sleutelen,weer naar binnen om het forum even op iets te checken, weer naar buiten.......blijf je fit bij.
Hoe ziet de teletubbie truck er eigenlijk uit, Bert-Jan kom ik regelmatig tegen, maar waar herken ik jou aan?
Het is eigenlijk de Tubbie-Mobiel maar hier een foto.

Niet de meest charmate pose, meer erover staat in mijn blog.

Dit is de normale staat ervan.

Als je hem ziet weet je zeker dat ik het ben, er is er namenlijk maar 1 van.

Groet,
The Demon.

The Demon

BBS

Citaat van: The Demon op 09-10-2012 21:01:55
Citaat van: BBS op 09-10-2012 20:53:40
maar waar herken ik jou aan?

Wil je niet weten :eusa_shifty:

;D ;D
Oppassen nou hé jij!  :evil:

Groet,
The Demon.
:eusa_snooty: :evil:

Hoe was het nou ???

Teletubbie mobiel, tubbie ding of tummietub :eusa_angel: ;D
Volvoloos....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Citaat van: Jack v op 09-10-2012 21:16:50
Dinky toy toch?

Vroeger speelde ik met zulks  :evil:
Gaat niet teveel in, anders gaat het op werken lijken  ;D

Groet,
The Demon.

verron

Citaat van: The Demon op 09-10-2012 21:01:18
Citaat van: The Demon op 09-10-2012 20:47:41
Dan gaat de oplossing niet ver(ron) meer zijn.
Het is jammer dat je zover weg woont anders kwam ik wel even helpen in de avonduren.

Groet,
The Demon.

gaaf man, had me echt heel leuk geleken.........maar ik moet die dingen zelf ook kunnen. even sleutelen,weer naar binnen om het forum even op iets te checken, weer naar buiten.......blijf je fit bij.
Hoe ziet de teletubbie truck er eigenlijk uit, Bert-Jan kom ik regelmatig tegen, maar waar herken ik jou aan?
Het is eigenlijk de Tubbie-Mobiel maar hier een foto.
http://i53.tinypic.com/2db5jt4.jpg
Niet de meest charmate pose, meer erover staat in mijn blog.
http://i42.tinypic.com/10y0yno.jpg
Dit is de normale staat ervan.

Als je hem ziet weet je zeker dat ik het ben, er is er namenlijk maar 1 van.

Groet,
The Demon.

shoot, nou zit mijn beeldscherm vol cola..................
Ik dacht in 16 wielen..............maar deze heeft wel heeeeel mooie poppen op zijkant.....
Zal er eens op letten........neem wel tissues mee anders zit jouw vooruit onder de koffie......ik in een modderschuit met een mooie vlag ;D    De enige peugeot 508SW met een forumsticker  :eusa_dance:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

grijzev70tdi

Citaat van: verron op 09-10-2012 20:10:29
Citaat van: The Demon op 09-10-2012 19:24:50
Die slangen zekers  ;D

Groet,
The Demon.

Hej mister De Mon..............ja die rottige slangen. Maar ik heb nu redelijk in het snotje hoe het aangesloten moet worden....

Is niet zo moeilijk ;D ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verron

Hej Jasper, het is idd allemaal niet zo moeilijk als je tenminste geen ringetjes vergeet  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Kon ik vanmiddag weer alles los halen want het lekte in de auto..........ringetjes zaten nog in de oude koppeling.... ::)

Maar ik ben zo trost op mezelf als een aap met een gouden ...  er komt weer warme lucht uit de roosters   :eusa_dance:
echter, de luchtbuis van het spruitstuk naar het luchtfilter is naar z'n moer....................is dit een probleem?

Nog één klein dingetje, een kachelslang vanaf het b;lok naar het schutbord wilde er niet helemaal lekker in en ik krijg hem ook niet verder is, het klemmetje blijft iiiiieeets buiten de koppeling zitten........kan die eruit springen door de druk of valt dat nog wel mee?

grijzev70tdi

Die luchtbuis is de plastice denk ik? Is niet ideaal (valse lucht, en vervuilde lucht) dus ff andere slang erop zou ik doen. Gaan regelmatig kapot.

Als hij niet goed klemt kan het wel zo zijn, kun je hem echt niet verder drukken?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Van welk spruitstuk Verron ?  Als het die (soort alu) buis is van het uitlaatspruitstuk naar het luchtfilter kun je 'm normaliter gewoon weglaten, echter met de carbagerun in het verschiet en in de winter (meen ik) kun je 'm beter vervangen.

verron

Het is idd die alu buis van die van het uitlaatspruitstuk naar het luchtfilter loopt.Dat rottige ding is zo stug en vergaan dat die gewoon in het midden is afgescheurd................mijn gevoel zegt idd dat het niet zo belangrijk is maar in koude omstandigheden zoals straks met de garbagerun moet er wel één op.

Dat één kachelslang niet helemaal met klemmetje en al in de koppeling zit is niet zo'n probleem?

Powerpete

zo de heren en dame zijn straks ook op de sociale media te vinden..... ik gooi ze op de beurs wel in de auto als ik niemand kan vinden....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

verron

Hoi peet, dat ziet er erg gaaf uit..............Zoals het er nu uitziet ben ik er zaterdag en zondag dus we komen elkaar vast en zeker tegen.......

Powerpete

plakken we ze dr meteen op, ik ben er zondagmorgen als t een beetje op wil schieten...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)