Youngtimer event

Gestart door Bouke, 17-03-2012 23:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Sem

UserID6342

Citaat van: rogerV701998 op 17-05-2012 10:16:22
Als we het over mooie Youngtimers hebben, doe mij deze dan maar. 8)
Gaaf !!  Blijven geweldige dingen die CX-en.  Het is al een type II en het jammere daarvan is is dat het typische Citroën dashboard / snelheidsmeter is  verdwenen. Wel een heel erg mooie auto overigens.

maruska

Voor de mensen die er naartoe gaan : tickets zijn vooraf te bestellen via de site, en dat scheelt toch weer een paar euro !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sem

Citaat van: maruska op 18-05-2012 09:44:32
Voor de mensen die er naartoe gaan : tickets zijn vooraf te bestellen via de site, en dat scheelt toch weer een paar euro !
Ik ga het vandaag even regelen..  N I E L S gaat helaas niet, maar het goede nieuws is dat ik wel ga.. en met zijn XR4i! (mijn oude dus..)  :eusa_dance:  Nog ff sparen voor de brandstof... ;)

Jij gaat toch ook Mark? Jij neemt een LMM voor N I E L S mee?

Sem

Wat n zalig filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=YqdAh0nydPw&feature=related

Ik wou dat ik er bij kon zijn... ik zou graag zo'n ding hebben. :-\

T-5R Jorn

Zo te zien gaat dit een erg leuk en goed georganiseerd evenement worden.
Ik was van plan om zondag ook hier naar toe te gaan maar heb drie weken geleden besloten te gaan rijden op zandvoort tijdens de klassiekerdagen, helaas is deze ook aankomende zondag.
Als ik op tijd weer terug ben vanuit Zandvoort kom ik misschien nog ff bij dit youngtimer event kijken(kom er toch langs op de terugweg).
MY RIDE 855 DOP T-5R

rifwachter

Ik heb de E-Ticket hier uitgeprint liggen, net de R nog even gewassen.

Heb veel zin in deze beurs.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Ik zie net dat dat er een foto van mijn rode R op de site is te vinden, onder " voorproefje ".

http://youngtimerevent.com/?page_id=326
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

grijzev70tdi

Citaat van: rifwachter op 18-05-2012 16:09:10
Ik zie net dat dat er een foto van mijn rode R op de site is te vinden, onder " voorproefje ".

http://youngtimerevent.com/?page_id=326

En de Electric 240 komt me ook bekend voor :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

hoe komen ze daar nou weer aan ? weggeslurpt van deze site ?
@SEM, klopt, die neem ik mee. ik stuur je een pb met mn nummer..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sem

Altijd leuk ja, maar je betaald ook op de site "behandelingskosten"..  :eusa_wall:

Dus €0.40,- per ticket en dan nog extra kosten voor internetbankieren..

Ik snap dat echt nooit...

Powerpete

betaal t wel aan de poort, heb me net opgegeven... hoe laat ben jij er Rene ?, kunnen we ze naast elkaar zetten...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

rifwachter

Mark met z'n banaan en ik hebben afgesproken om 09.00 uur bij de Mac. onderaan de afslag Doetinchen, A18.

Powerpete

ga ik proberen om er ook te zijn om die tijd... pfff, 7uur mijn nest uit op zondagmorgen.....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Sem

Zit net even de aanmeldingen te bekijken, maar snap toch sommige dingen niet...

Een Mazda 323F (type 2) vanaf 1994 ofzo... dat is toch gewoon echt geen youngtimer? Laat staan de VW Bora V5 uit 2004... :-\ Wat kom je doen met zo'n ding! Mooie auto hoor, maar echt geen youngtimer..