Andere Bigfronts

Gestart door mark20v, 30-07-2004 20:48:10

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

Buiten een bepaald type clarion nog geen 2x din radio's kunnen vinden.... weet iemand of er in europa iemand deze bigfronts voert ??? zien dr wel errug gers uit...........Peet.......... 8)

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Powerpete

ja das leuk maar op de amerikaanse radio's mis ik toch een stuk van de europese frequentieband op de FM ... of ik moet het mis hebben ??? .................Peet.................. 8)

s©ub@

kijk ff naar de frequentie omvormers die je erbij krijgt bij elke koop boven de $399,- (geloof ik)

ik dacht de de europese band er ook bij zat...

Powerpete

had ik al bekeken... van 96 tot 108 is de gunstigste....
wij werken alleen hier van 88 tot 108 Mhz.....
t zou ook wel leuk zijn als ze de europese versies aan kunnen bieden.... zal dr eens een meeltje aan wagen.. ze hebben mooi spul en de prijzen vallen wel mee..
Persoonlijk ben ik dr niet een fan van om dit soort spullen op internet te kopen, wil liever in de winkel door een echte verkoper geholpen worden, en dan een adres hebben om op terug te vallen.. heb zelf ook een winkel en wordt er gek van dat ze alles bij ons komen vragen om het dan goedkoop via het net uit de US te halen................Peet............... 8)

daytonawim

Het verschil tussen de USA en de europese is dat hij stappen maakt van 0.2 ipv 0.1 dus bepaalde zenders kan je niet of slecht ontvangen.

s©ub@

CiteerWhat is a FM Frequency Converter?
A FM frequency converter is a device that converts the preset frequency reception range of an audio device to another frequency range. For example, Japanese FM radio stations run on 76~90 MHz whereas US FM radio stations run on 88~108 MHz. A FM frequency converter is needed for a Japanese audio device to receive the correct frequencies in the US.

Do I need to use a FM Frequency Converter in the USA/Canada/UK/Australia/Europe/Asia (88~108 MHz regions)?
If your country's FM frequency band is 88~108 MHz and you would like to listen to FM radio using your Japanese car audio receiver, you will need to use a FM frequency converter. We will include a free frequency converter with all car stereo receiver purchases (except World Band Tuner ready models).

What's so cool about Japanese Car Audio Systems?
Japanese car audio manufacturers are probably the best in the world. Ranging from Pioneer Carrozzeria, Alpine, Kenwood, Panasonic, to Sony, these manufacturers make many feature-packed, eye-catching, high quality car stereo systems every year. Unfortunately, most of these models are never released outside of Japan. If you think your friend's car stereo is "cool," wait until you install these car stereos in your car. We have only 3 words to describe these sytems: Absolutely Unbelievably Awesome!

Is there a Converter that covers the entire 88~108 frequency band?
Unfortunately, at this time, there isn't a converter that will effectively cover the entire 88~108 MHz band. You will need to select from one of the 2 converters that we currently carry (+12 MHz or +20 MHz).

DISCLAIMER
Installation of these frequency converters are easy. Please follow our instruction carefully. All frequency converters are tested to work. We do not accept returns on these frequency converters and we are not responsible for any damage that may incur during installation or as a result of the use of this device.

Composed by Audio Cubes 2003

zou dat wat schelen?

855-Champagne

Ja een kennis van me importeerd autos uit de USA daar gaat de radio meteen uit.

Walter

Sony heeft toch ook een tijdje een dubbel-din in het programma gehad??

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Yackall

Zat een beetje te zoeken en kwam deze tegen. Is in ieder geval nog wel betaalbaar. Rond de 600 euries.

http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=1887&taxonomy_id=25-121

Frans Harkema

Waanzinnig mooie big-front! Valt me alleen wel op dat het nogal naar de ontwerpen van de jaren '70 riekt. Kijk maar eens naar de oude Sony's, Toshiba's en Marantz' uit die tijd. Als twee druppels water qua styling, maar neemt niet weg dat dit toch wel een heel gaaf stukje werk is! De prijs is naar mijn mening nogal stevig, zoveel geld voor muziek in je auto? Poeh, dan moet je toch wel echt liefhebber zijn....

Just my 2cts,
Frans

Peertje

Volgens mij spelen ze beide geen MP3. En dat is toch wel een must tegenwoordig.
Hé? Geen banner meer?