pulse

Gestart door kroh, 18-07-2004 20:37:57

Vorige topic - Volgende topic

kroh

Hallo, ik heb hier op de site gelzen waar de pulsedraad zich zou bevinden. Rode stekker, nummer 38.

Waar zien jullie toch in hemelsnaam nummer 38 staan, ik heb al zoveel in en uit getrokken dat mijn srs lampje continue brand. Wie kan mij helpen.

Hen3

Citaat van: kroh op 18-07-2004 20:37:57
Hallo, ik heb hier op de site gelzen waar de pulsedraad zich zou bevinden. Rode stekker, nummer 38.

Waar zien jullie toch in hemelsnaam nummer 38 staan, ik heb al zoveel in en uit getrokken dat mijn srs lampje continue brand. Wie kan mij helpen.

Bedoel je de stekker achterin je radio? Ik weet niet of hier nr. 38 bij staat, maar ik weet wel dat het de grootste van de twee radiostekkers is met een geel/zwarte draad. Ik heb deze onlangs nog afgetapt.

cornelisan

hey mischien handig om even te vertellen om wat voor auto het gaat en bouwjaar..
MVG
cornelisan

Jeroentjuh

Yepz, geel/zwarte draad in de radio stekker (speakers)... Maar das volgens mij pas vanaf 1994....
Duz type en bouwjaar zou wel handig zijn...

Linde

pool 38aan de rode stekker links onder de stuurkolom.
pool 38 zit aan de stuurkolom-zijde van de stekker.
dun geel/zwart draadje, kan niet missen..
succes

850fan

Even handig om te melden misschien, bij een 850 TDI uit 1996 zit de pulse op een 18-pins gele connector in de grote witte multiconnector links onder de stuurkolom en dan pin 1. Deze draad is geel/bruin. Mijn auto heeft wel een geel/zwarte draad op de radiostekker, maar die werkt dus niet i.c.m een VDO navigatie.
Er zijn dus inderdaad verschillende plaatsen waar de pulse kan zitten.