Weet nu wat jullie met de Roffel bedoelen.

Gestart door solidnmgn, 14-03-2012 22:10:45

Vorige topic - Volgende topic

solidnmgn

jazeker mensen,

Ik heb een volvo 850 gekocht. het is een 2.5 20v GLT Estate geworden. hij rijd op LPG en heeft sinds zijn geboorte jaar 1993 al meer dan 400k gereden. heb de eerste 500km er het afgelopen weekend al mee gereden en alles blijkt het te doen. Wel wat kleine puntjes, maar daar kom ik later op terug.

Toen ik de auto starte en weg reed hoorde ik gelijk de roffel waar jullie het over hebben. Wat een heerlijk geluidje is dat.

Voor de mensen die het een beetje gevolgd hebben. Het is de Volvo uit Biddinghuizen geworden. Hij was een beetje smerig etc... Gisteren met de vrouw compleet opgepoetst en er kwam een hele mooie donker blauwe lak onder vandaag.

Foto zal snel volgen..

Groet Jacco...
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Lampje

Gefeliciteerd Jacco,

Snel laten zien op een meeting!

solidnmgn

Ik kom zeker eens op een meeting... al denk ik wel dat ik me ga schamen. Het namelijk niet moeders mooiste.... Er zit lichte schade op etc.. maarja.. wat kun je verwachten met een aankoop bedrag van 500 eurie....

Heb er inmiddels na 1 week alweer 1000 km opzitten. Beestje rijd nog steeds goed en lekker.

Remmerij schokt wel een beetje bij hard indrukken.. Word wel steeds minder. Hij heeft immers een flinke tijd stil gestaan.

Ik zal snel een foto plaatsen.

Groet Jacco
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Volvo850 93

Welkom op het forum en veel plezier met je 850

en wat betreft over de pic's laat ze maar komen

Mvg Dennie