mijn 850 is (volgens mij) in 16 jaar nog nooit gepoetst > vandg foto's geplaatst

Gestart door timj, 26-03-2012 00:31:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Leuk! Heb je ook nog andere foto's gemaakt behalve reflectie shots? Bijvoorbeeld voor/na van de plekken die er slecht uitzagen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

timj

ja die staan als het goed is a/h begin van deze topic

bladr even terug naar pagina 2  ;)

Martijn_B

Wist ik ;) je ziet alleen vaak dat men vooraf foto's maakt van 10cm afstand, en achteraf van 2meter afstand met alleen reflectie shots.

Wel goed dat je lekker aan de slag ben geweest, ziet er op een afstand iig op de foto's heel goed uit!
Wat heb je precies allemaal gedaan?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

timj

ik heb de auto toch laten poetsen na lang overwegen wegens tijdgebrek en expertise

veel bedrijven gesproken van de poetsbedrijven die ferrari/bentleymaserati poetsen t/m de garage " om de hoek
prijzen varieerden van 250,- tot 1500,- euro dat waren dan de poetsers die er een week mee bezig waren

onlangs sprak ik een collega die zijn Citroen Berlingo had laten poesten in den haag waar de lak na een jaar nog steeds glom dat bleek dus Giga carwash te zijn bij Hollands spoor in Den Haag

en ze hadden zijn auto binne en buiten gepoetst binnen de stoelen nat geshamporelt en de motorruimte schoongemaakt resultaat daarvan was verbluffent  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_dance:

dus ik hem mijn eigen Berlingo laten poetsen en de 850 voor.......houdt je vast ......

RUIM ONDER DE 100 euro !!!!!!  :eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :D

das nie gek he....?

Martijn_B

Nee das zeker niet gek! Ik hoop van harte voor je dat het de kwaliteit is wat je verwacht, zou super zijn voor zon bedrag. Voor <€200 haal ik mijn rotary niet uit de schuur hoor ;)