waar kan ik een spuitbus met lak voor mijn volvo vinden

Gestart door ronnievolvov70, 29-03-2012 17:37:12

Vorige topic - Volgende topic

ronnievolvov70

ben opzoek naar lak 417-21 voor mijn v70

maar kan nergens wat vinden of daar spuitbussen voor zijn

en diegene op marktplaats zocht ik  met zijn volvo spuitbussen maar de adver bestaat niet meer

wie o wie kan me helpen

gaat om het spuiten van een spoiler

mbouwheer

is gewoon op kleurnummer  te bestellen bij de Brezan. 1 dag levertijd. Merk Motip.

FLA

Even bij een schadebedrijf langsrijden? Kunnen ze gelijk de goede kleur bepalen, zeker als het moet aansluiten op ~14 jaar oud plaatwerk. Hoeft niet te veel te kosten en men is vaak ook niet te beroerd om "zonder rekening" te leveren. :eusa_whistle:

ronnievolvov70

hey jongens bedankt voor de snelle reactie :eusa_clap:

fijn forum is dit toch :eusa_dance:

Martijn_B

Vanmiddag opgehaald bij de dealer, was €17 kwijt voor 250ml DOP, zit ook blanke lak bij.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

The Demon

Citaat van: Martijn_B op 29-03-2012 19:10:52
Vanmiddag opgehaald bij de dealer, was €17 kwijt voor 250ml DOP, zit ook blanke lak bij.
Wat is de inhoud van die spuitbus en van de blanke lak?

Groet,
The Demon.

Martijn_B

Uhm:

Even fotootje gemaakt, het is maar 150ml maar prima voor het bijspuiten van wat schade
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software