BK stelt zich voor......

Gestart door BK, 20-04-2012 13:25:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BK

Ik stel mij maar even voor nu ik recentelijk in het bezit gekomen van een fijne zwarte 850 T-5 R estate uit 1995 met 195.000 op de teller en afkomstig uit der Heimat jaren geleden.

De naam is Bert Kamphuis ( bijna 50  :P) en woonachtig te Beek Ubbergen ( Nijmegen).

Auto's is de hobby maar meer van het rijden dan het sleutelen,daar ontbreekt me tijd en vooral de rust voor.......hetgeen ik jammer vind.
Naast de auto van de zaak en de 850 heb ik een heerlijke Alfa Guilia 1300 uit '74 in bijna nieuwstaat. Ook deze maakt een fantastisch geluid btw. EN beleef ik veel plezier aan  ALS HET DROOG IS !!!!

De 850 was nog een wens van vroeger maar de voorgaande ega's vonden het niets en dan is het gauw afgelopen lol. Vriendin rijdt een 850 t-5 estate met 2 ltr. turbo uit Italië dus duurde het niet lang weer eens rond te gaan kijken of er iets voor mij zou zijn..

Anyway de aangeschafte 850 is mede gekocht om deze voor zakelijk te gaan rijden. Cosmetisch nog niet de fraaiste maar dat gaat binnen nu en een jaar veranderen. Blanke lak op dak laat los en rondom wat kleine deukjes. Van binnen wel zeer netjes. De persoon waar ik hem van gekocht heb heeft er technisch e.e.a. aan gedaan en het rijdt fantastisch. Vraag me niet naar alle specificaties wat betreft ophanging etc.....

Afgelopen week probleem met blauwe rook uit de uitlaat........schrik om het hart.......na grondig onderzoek en het laten reinigen van de carterventilatie ( was schoon ) bleek het vervuilde benzine te zijn ..... :eusa_dance:

Ik hoop op dit forum, gaande mijn vervolmaking van de 850, de gezochte antwoorden te kunnen vinden
en vragen te stellen die ergens op slaan  ;D.

De voor en na foto's zal ik t.z.t. plaatsen.

Groet Bert

hathü

welkom en veel rijplezier er mee. ;) Tussen Nijmegen en Duitsland kun je hem lekker uitlaten wel goed kijken of d,r geen politie op de loer staat.

BK

En ja de eerste heb ik bijna al binnen =-( lol

Boemeltje

Welkom! Mooie locatie om te wonen trouwens, staan een paar 'leuke pandjes' in die omgeving ;D