groene banaan???

Gestart door Raf, 14-08-2004 15:54:03

Vorige topic - Volgende topic

Raf

ik reed vrijdag richting Antwerpen op de E34 en kort bij de ring was het (weeral) file/vertraagd verkeer! bij het afremmen voor de file zijn er altijd wel een paar auto's die rechts en links uitwijken en op die manier kom ik achter een 850 met Nederlandse nummerplaat terecht.
maar wat een kleurtje was dat? het leek wel een banaan die nog niet rijp is!
godverd*mme, geen fototoestel bij!!! >:(
een raar licht groen kleurtje en (volgens mij) niet metallic! ik had er eigenlijk geen goed zicht op maar er leken T-5 velgen onder te zitten en het was zeker geen diesel, aan de uitlaat te zien.
heeft iemand die al eens gezien/tegengekomen?
deze kleur had ik in ieder geval nog nooit gezien! en het gaat hier niet over de kleuren 421/416/412/606 want die lijken er volgens deze folder helemaal niet op!
iemand een idee of dit ooit geleverd is in het één of ander vreemd land?

en 500 meter verder zie ik een Bentley Continental GT op de pechstrook staan. sjips! die had ik nog nooit in't wild gezien! godverd*mme, geen fototoestel bij dus!!! >:(
maar wat staat die op de pechstrook te doen. blijkbaar is de bestuur aan het bellen, ok! wel raar dat die man geen handsfree heeft...
ben ik net voorbij en kijk ik nog eens om blijkt dat die heeeeel dure auto vooraan helemaal in elkaar zit!  :o
dat gaat meer kosten als een nieuwe V70R!!!  :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Plim

Groene bananen worden na verloop van tijd vanzelf geel. Als je ze nog langer laat liggen worden ze uiteindelijk  ;D... zwart....
Venetian Red

BartT5R

Ik weet wel dat nOOb een groene banaan heeft, een T5 met de T5 velgen, die heeft ook een Nederlands kenteken, al is het een Belg van origine.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.